اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فارسان:

تمدن اسلامی با حاکمیت تفکر جمهوری اسلامی به اوج رسید

خبرگزاری فارس: امام جمعه فارسان گفت: تمدن اسلامی با حاکمیت تفکر جمهوری اسلامی ایران به اوج شکوفایی رسید.

تمدن اسلامی با حاکمیت تفکر جمهوری اسلامی به اوج رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالعلی پوراکبر بعدازظهر امروز در مراسم سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در جمع مردم این شهرستان، اظهار داشت: دشمن هرچه در توان داشته است، با تمام روش‌های ممکن برای مقابله با نظام اسلامی به کار برده است، اما روزبه‌روز بر عزت و سربلندی نظام افزوده شده است.

وی رهبری و حضور مردم را دو عامل اصلی پیروزی انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: هر زمان که دشمن برای ما مشکلی به وجود آورد، رهبری‌های پیامبرگونه ولایت‌فقیه و حضور در صحنه مردم آن را خنثی کرده است.

پوراکبر خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان الگو شده و دشمنان نیز به سبب تاثیر انقلاب اسلامی بر جهان، روز به روز بر دشمنی خود می‌افزایند.

امام جمعه فارسان افزود: هر روز فشارها، تحریم‌ها و شایعه‌پراکنی‌های دشمن بیشتر می‌شود و ملت ایران نیز خود را آماده کرده و نشان داده است که هرگز حاضر به ترک صحنه نیست.

وی با بیان اینکه نخستین ویژگی امام (ره) شناخت اسلام و به کار بستن آن بود، اظهار داشت: تمدن اسلامی با حاکمیت تفکر جمهوری اسلامی ایران به اوج شکوفایی رسید.

پوراکبر تصریح کرد: امام(ره) ذلت‌پذیری و ضعفی که در مردم وجود داشت را از آنان گرفت.

وی خاطرنشان کرد:امام به گونه‌ای به این ملت خودباوری و اعتماد بخشید که مردم ایران با دست خالی در برابر رژیمی که به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها مجهز بود، ایستاد و آن را درهم شکست.

پوراکبر در ادامه با بیان اینکه امروز استکبار می‌خواهد نسل جوان ما را از ایمان دور کند، گفت: دشمن با مزدوران داخلی و جریان‌های فتنه‌ای که به صحنه آمده‌اند، می‌خواهد سلاح ایمان را بگیرد و اندیشه سکولاریسم را ترویج کند.

وی تأکید کرد: فلسفه استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران با توجه به تأکیدات مکرر امام راحل، احیای ارزش‌های اسلامی و خدمت به آحاد ملت بود، انقلاب اسلامی خواهان گسترش عدالت و آزادی بر مبنای ارزش‌ها و تعالیم اسلامی بود، ماهیت دینی و ارزشی انقلاب اسلامی مردم ایران نباید در کشاکش مسائل جدید که هر روزه جهان و به تبع آن کشور ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول