اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

ویژگی بارز فرهنگ ما داشتن تفکر اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: مهم‌ترین ویژگی جامعه ما داشتن تفکر اسلامی است و بهسازی اماکن مذهبی در غنی‌تر شدن این فرهنگ تاثیر زیادی دارد.

ویژگی بارز فرهنگ ما داشتن تفکر اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، حجت‌الاسلام والمسلمین نقی باقری پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای برای بررسی مراحل احداث حوزه علمیه امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: مهم‌ترین شاخصه جامعه ایرانی نهادینه شدن اندیشه‌های اسلامی و موازین دینی است به طوری که باید روحانیان و اساتید دانشگاه بیش از بیش در راستای آشنا کردن جوانان با این دین مبین گام بردارند.
وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه امام محمد باقر (ع) از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است، گفت: این حوزه علمیه در زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع و با بیش از 5 هزار مترمربع زیربنا هم‌اکنون در دست احداث است به طوری که در چهار طبقه احداث شده و فضای کافی در اختیار طالبان معرفت دینی و علوم قرآنی برای کسب فیض در محضر استادان فراهم می‌شود.
وی بر لزوم پرورش دینی نسل جدید تاکید کرد و گفت: مسئولان امور فرهنگی، اساتید دانشگاهی و روحانیان باید بیش از بیش در راستای مانوس شدن جوانان با مفاهیم قرآنی گام بردارند چرا که این دین آسمانی همه راهکارهای مورد نیاز برای دست یافتن به سعادت را دارد.
باقری با اشاره به اینکه هم‌اکنون سران کشورهای غربی برای تخریب چهره این دین آسمانی در اذهان عمومی تلاش می‌کنند، تاکید کرد: برای اینکه ملت‌ها به طور دقیق با این دین آشنا شوند باید تلاش همگانی صورت بگیرد.
امام جمعه شاهین‌دژ به شکل‌گیری جنبش‌های اسلامی در سراسر جهان اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون جهانیان به این باور قلبی و بصیرت عقلی دست پیدا کرده‌اند که فقط در زیر سایه مکاتب الهی به موفقیت می‌رسند.
 انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول