اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

آذرشهر صاحب کارخانه خودروسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی از انجام عملیات کارخانه خودروسازی در آذرشهر خبر داد.

آذرشهر صاحب کارخانه خودروسازی می‌شود
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی عصر امروز در حاشیه افتتاح چندین طرح عمرانی در آذرشهر اظهار داشت: اینکه بتوان به مطالبات مردم در زمینه تامین فضای نشاط و رفاه پاسخ داد مورد نظر تمام مسئولان استانی است و سعی داریم تا با ارائه خدمت به آنان اسباب رضایت‌شان را فراهم سازیم.
وی افزود: تلاش دولت در این زمینه نیز پرهیز از هرگونه توجه به حاشیه‌هاست و همت خود را به کار برای ملت و نظام معطوف داشته است.
بیگی همچنین با اشاره به ویژگی‌های شهرستان آذرشهر گفت: این شهرستان به دلیل واقع شدن در محل تلاقی سه استان آذربایجان شرقی و غربی و کردستان از موقعیت استراتژیکی برخوردار است و تلاش بر آن است تا با تامین نیازهای زیر ساختی آن زمینه‌های توسعه را برای آن فراهم کنیم.
وی اظهار داشت: وجود شهرک شهید سلیمی برای این شهرستان، استان و کشور در سطح مراودات خارجی دارای اهمیت است و وجود ظرفیت‌های دیگر نیاز به استفاده از آنها را دو چندان می‌کند.
بیگی اضافه کرد: شهرستان آذرشهر به دلیل قرار داشتن در مسیر ترانزیت کالا، ماهیت صنعتی و وجود مشاغل خانگی و صنایع کوچکش می‌تواند پاسخگوی نیازهای سایر نقاط کشور بوده و همچنین هدف‌های دولت در زمینه توسعه و ایجاد اشتغال را پاسخگو باشد.
استاندار آذربایحان‌شرقی با بیان اینکه کارنامه دولت نهم و دهم در زمینه انجام کارهای بسیار درخشان است، گفت: افتتاح ایستگاه قطار آذرشهر از طرح‌هایی است که با تلاش شهرداری این شهر و راه‌آهن آذربایجان در دست اقدام قرار دارد و طرح برقی شدن مسیر قطار تبریز – آذرشهر همزمان با اجرایی شدن این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.
بیگی از دیگری طرح‌های مربوز به شهرستان آذرشهر به طرح اضافه کردن باند به جاده تبریز – آذرشهر اشاره کرد و افزود: اجرایی شدن این دو طرح به عنوان زیر ساخت توسعه استان باعث تقویت زیر ساخت‌های زندگی مردم در این شهرستان نیز می‌شود.
وی همچنین انجام عملیات کارخانه خودروسازی در آذرشهر را مایه توجه دیگران به شهرستان دانست و بیان داشت: با بهره‌برداری از این طرح نیز شاهد اشتغال و رفع مشکل جوانان در استان و به ویژه شهرستان خواهیم بود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول