اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

نمایشگاه "طلیعه ظهور" در پیشبرد اهداف مهدوی مؤثر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: برپایی نمایشگاه‌هایی مانند طلیعه ظهور در پیشبرد اهداف مهدوی مؤثر است و امیدواریم در آینده بالنده‌تر، وسیع‌تر و گسترده‌تر این نمایشگاه برپا شود.

نمایشگاه "طلیعه ظهور" در پیشبرد اهداف مهدوی مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه طلیعه ظهور، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه طلیعه ظهور اظهار کرد: ظرفیتی که در بحث مهدویت وجود دارد ظرفیت جهانی بوده، ولی ما در انتقال مفاهیم مکتب مهدوی نتوانستیم دینمان را ادا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تفکر مهدویت در بین همه ادیان و مذاهب آسمانی با وجود تفاوت‌های طبیعی نمایان است ولی ناب‌ترین تفکر مهدوی، در مکتب تشیع است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تاکید بر انجام کارهای مختلف در زمینه مهدویت گفت: تشکل‌ها، مؤسسات وابسته به دولت و مؤسسات مردمی فراوانی هستند که در زمینه مهدویت کار می‌کنند ولی ظرفیت کار در این حوزه بالاتر است.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌هایی مانند طلیعه ظهور در پیشبرد اهداف مهدوی مؤثر است گفت: زحمات خوبی در این نمایشگاه انجام شده و امیدواریم در آینده بتوانیم بالنده‌تر، وسیع‌تر و گسترده‌تر ابعاد مختلف این فرهنگ ناب و انسان‌ساز را در قالب نمایشگاه به نمایش بگذاریم.

اسکندری اشاعه مثبت فرهنگ مهدوی را یکی از بخش‌های فعالیت‌ها ذکر کرد و گفت: بالغ بر 7 هزار حدیث در ارتباط با مهدویت وجود دارد که از این تعداد 4 هزار حدیث از منابع معتبر اهل سنت است و این منبع عظیمی برای فعالیت محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شعار‌ها، معارف و محتوای فراوانی در زمینه مهدویت وجود دارد که دارای ظرفیت غنی برای فعالیت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه استکبار متشکل از گروه‌های پیرو منافع مادی، خواسته‌ها و شهوات است گفت: فرهنگ مهدوی در مقابل اهداف استکبار قرار دارد و به همین دلیل آنها دست به کار شده تا این فرهنگ را خنثی کنند.

وی با تاکید بر آسیب‌شناسی برای خنثی‌سازی اردوگاه استکبار و مخالفین مهدوی گفت: ابتدا لازم است گروه‌ها را شناسایی کرده و از نیات آنها با خبر شویم و سپس با آنها مبارزه کنیم تا نتوانند فرهنگ بالنده و سازنده مهدویت را به فرهنگ تخدیری و منفعل تبدیل کنند.

اسکندری تصریح کرد: این گروه و افراد سعی می‌کنند با وارد کردن خرافات در بین مردم جلوی ترویج فرهنگ مهدوی را گرفته و فرهنگ انتظار را منفعل معرفی کنند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول