اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم:

نمایشگاه طلیعه ظهور در زمان‌ و دوران‌های مختلف برگزار شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم گفت: این دهه بهانه‌ای برای برپایی نمایشگاه‌هاست و امیدواریم این نمایشگاه در آینده توسعه پیدا کند تا در دوران و مکان‌های مختلف این نمایشگاه برپا شود.

نمایشگاه طلیعه ظهور در زمان‌ و دوران‌های مختلف برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری هفتمین نمایشگاه فرهنگی و هنری طلیعه ظهور حجت‌الاسلام مجتبی کلباسی با اشاره به ویژگی‌های دوران کنونی اظهار کرد: اکنون دوران تاثیرگذاری تصویر و تجسم بوده، زیرا این مباحث نسبت به کتاب و نوشته از تاثیر بیشتری برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: زبان تصویر و تجسم در جهان امروز گسترده‌تر شده و اثر آن واضح‌تر است، بنابراین ضروری است که ما سعی کنیم، مفاهیم، مطالب و فرهنگ را با زبان تصویر عرضه کنیم.

رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم ادامه داد: هر اندازه در این زمینه تلاش‌ علمی‌تر، دقیق‌تر و فنی‌تر صورت گیرد تاثیر آن بیشتر است.

وی با اشاره به اهمیت دهه مهدویت گفت: این دهه بهانه‌ای برای برپایی نمایشگاه‌هاست و امیدواریم نمایشگاه طلیعه ظهور در آینده توسعه پیدا کند تا در دوران و مکان‌های مختلف شاهد برپایی آن باشیم.

کلباسی خاطر نشان کرد: مهدویت در زمینه ترسیم نقشه آینده، آماده کردن نسل برای انتظار واقعی و خنثی‌سازی تلاش دشمنان برای رقابت در موضوع مهدویت تاثیرگذار است.

وی خاطر نشان کرد: دعای عهد یکی از متون در زمینه مهدویت بوده که لازم است آن را برای نسل کنونی عرضه کنیم.

رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: فضای مجازی یک فضای زنده حضور بوده و محدودیت‌های فضای فیزیکی را ندارد، بنابراین در آن منطقه باید فعالیت‌های فراوانی انجام داد و سرمایه‌گذاری عمده‌ای صورت گیرد.

وی ضمن ارزیابی فعالیت‌های مهدوی در فضای مجازی گفت: فعالیت‌های مهدوی در فضای مجازی نسبت به گذشته رشد پیدا کرده ولی با اندازه مطلوب فاصله دارد.

کلباسی یادآور شد: نمایشگاه‌ها بستری برای رشد اندیشه‌ها و کارها در زمینه مهدویت فراهم می‌کند و مانند کلاسی برای تمرین و ارتقای فعالیت‌های انجام شده است.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول