اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قم

نمایشگاه طلیعه ظهور در قم گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه طلیعه ظهور امروز با حضور استاندار قم آغاز به کار کرد.

نمایشگاه طلیعه ظهور در قم گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نمایشگاه طلیعه ظهور با حضور استاندار و جمعی از مدیران و مسئولان استان قم در مجتمع امام خمینی(ره) قم آغاز به کار کرد.

بخش نمایشگاهی جشنواره طلیعه ظهور هر ساله در ماه شعبان و پیش از میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) در قم برگزار شده و پذیرای علاقه‌مندان به مباحث مهدوی و آخرالزمانی است.

نمایشگاه امسال نیز با حضور ده‌ها مرکز تخصصی مهدوی، سایت‌های اینترنتی و کارشناسان مهدویت در مجتمع امام خمینی(ره) قم دایر شده و از امروز به مدت یک هفته پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

استفاده از ظرفیت گسترده هنر و مباحث فرهنگی در ارائه و تبیین مفاهیم مهدوی و آخرالزمانی از جمله راهکارهای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و دیگر مراکز دست‌اندرکار این نمایشگاه بوده و اجرای زنده تولید آثار هنری بر جذابیت غرفه‌ها افزوده است.

معرفی و نقد ده‌ها فیلم سینمایی، بازی‌های رایانه‌ای و کتاب‌های مرتبط با مهدویت، عرفان‌های نوظهور، آسیب‌ها و مشکلات انتظار و نیز وظایف منتظران در عصر غیبت از دیگر فعالیت‌هایی است که در غرفه‌های نمایشگاه طلیعه ظهور صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند تا 16 تیرماه سال جاری از ساعت 10 تا 13 در نوبت صبح و 17 تا 21 در نوبت عصر از نمایشگاه طلیعه ظهور بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول