اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

خروجی همایش نام‌آوران فرهیخته کوهبنان پیشرفت است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: امیدواریم خروجی همایش نام‌آوران فرهیخته کوهبنان از جنبه‌های مختلف سبب پیشرفت و خیر و برکت باشد و شاهد پیشرفت این شهرستان باشیم.

خروجی همایش نام‌آوران فرهیخته کوهبنان پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی یکشنبه شب در جلسه هماهنگی همایش نام‌آوران فرهیخته کوهبنان اظهار داشت: این همایش نخستین همایش بزرگ کوهبنان در سطح بین‌المللی و ملی و گام بزرگی است که با امکانات و منابع محدود برداشته شده است.

وی افزود: از مدت‌ها پیش ذهن همه کسانی که کوهبنان را دوست داشتند و به آن عشق می‌ورزند، مشغول این بود که به گونه‌ای افراد برجسته شهرستان را به کوهبنان دعوت کنند، بنابراین طرح اولیه همایش نام‌آوران فرهیخته کوهبنانی شکل گرفت.

متقی بیان داشت: تمام تلاش‌ها صورت گرفت تا نام‌آوران فرهیخته کوهبنانی در یک همایش بزرگ به مردم این شهرستان، استان و همچنین درعرصه ملی معرفی و افراد فرهیخته نیز بنا به تخصص خود گامی در راستای آبادانی بیشتر این شهرستان بردارند.

فرماندارکوهبنان تصریح کرد: تمام مقدمات کار برای برگزاری هر چه بهتر این همایش صورت پذیرفته و دعوت‌نامه‌های آنها از طریق پست یا ایمیل برای آنان ارسال شده است.

وی عنوان کرد: این همایش دارای برنامه‌های جانبی از جمله افتتاح سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان است.

فرماندار کوهبنان اذعان داشت: حضور صاحب‌نظران برای کمک به برنامه‌های بزرگ بعدی در این شهر موجب امتنان و ما از پیشنهادات سازنده استقبال می‌کنیم و امیدواریم که خروجی این همایش برای کوهبنان از جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، امنیتی، فرهنگی، عمرانی و هنری سبب پیشرفت و خیر و برکت باشد و شاهد پیشرفت باشیم.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول