اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهریار در مجلس:

حمله به هواپیمای مسافربری ایران ماهیت غرب را نمایان کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله موشکی آمریکا به یک هواپیمای مسافربری کشورمان توسط نظامیان این کشور در حقیقت‌ ماهیت اصلی غرب را نمایان کرد.

حمله به هواپیمای مسافربری ایران ماهیت غرب را نمایان کرد

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار به مناسبت سالروز هدف قرار گرفتن هواپیمای پرواز مسافربری شماره 655 شرکت هواپیمایی ایران‌ایر کشورمان توسط ناو آمریکایی در دوازدهم تیر ماه 1367 اظهار داشت: زمانی که سران کاخ سفید متوجه شدند در برابر ایستادگی و مقاومت سربازان ایرانی چاره‌ای به غیر از قبول شکست در جنگ تحمیلی ندارند، دست به جنایتی زدند که در طول تاریخ کم‌سابقه بود.

وی متذکر شد: البته پیش از این آمریکایی‌ها ددمنشی خود را با به راه انداختن جنگ‌های متعدد و بالاخره بمباران اتمی ژاپن اثبات کرده بودند، اما حمله به یک هواپیمای مسافربری خوی جنایتکارانه آنها را به طور کامل افشا کرد.

مدافعان دروغین حقوق بشر دیروز به مسافران بی‌پناه حمله می‌کردند

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هدف قراردادن یک هواپیمای مسافربری مغایر با تمام قوانین بین‌المللی است، لذا آمریکایی‌ها با پرتاب موشک به سمت هواپیمای ایرباس ایرانی و به شهادت رساندن بیش از 290 نفر ثابت کردند که به هیچ قانون و قاعده‌ای پایبند نیستند.

گروسی متذکر شد: البته خون افراد بیگناه هرگز بیهوده بر زمین ریخته نمی‌شود و شهادت مسافران این هواپیما نیز تاثیر بسیار زیادی در پیروزی سپاه اسلام در جنگ تحمیلی داشت.

وی ادامه داد: از سوی دیگر این واقعه هشدار بزرگی به دنیا بود تا فریب شعارهای زیبای غرب را نخورده و فریفته ظواهر پوشالی اروپا و آمریکا نشوند.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: کسانی که امروز شعار مردم‌سالاری و دفاع از حقوق بشر سر می‌دهند، در سوابق خود حمله به مسافران بی‌پناه یک هواپیمای مسافربری و ریختن بمب اتم بر سر مردم را دارند.

گروسی در پایان اذعان داشت: این وقایع ماهیت اصلی دنیای غرب به ویژه حاکمیت زورگوی آمریکا را نمایان کرده و اگر سران اروپا و آمریکا به دنبال یافتن دلایل نفرت ملت‌های مستقل از خود هستند، باید به سابقه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول