اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 300 دوستدار طبیعت؛

15 کیلومتر از نوار ساحلی میانکاله پاکسازی شد

خبرگزاری فارس: 300 دوستدار طبیعت دیروز و امروز 15 کیلومتر از نوار ساحلی تالاب بین‌المللی میانکاله را پاکسازی کردند.

15 کیلومتر از نوار ساحلی میانکاله پاکسازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، همایش پاکسازی میانکاله برای استقبال از هزاران پرنده مهاجر پیش از ظهر امروز با شرکت300 عضو سازمان‌های مردم نهاد و با حضور معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان و روابط عمومی این اداره کل همچنین با حضور رئیس حفاظت از محیط زیست بهشهر در نوار ساحلی میانکاله برگزار شد.
عصر دیروز 200 دوستدار طبیعت عضو سازمان‌های مردم نهاد تهران به‌طور پراکنده10 کیلومتر از ساحل میانکاله را پاکسازی کردند و پیش از ظهر امروز هم با همکاری یکصد تن از دوستداران طبیعت بهشهر و زاغمرز به پاکسازی پنج کیلومتر دیگر پرداختند و به‌طور کامل 15 کیلومتر از نوار ساحلی میانکاله را از وجود زباله‌ها پاک کردند.
در حاشیه همایش نمایشگاهی از فعالیت‌های دوستداران طبیعت زاغمرز برپا شد که با همه کوچکی خود نکته‌های بزرگ و تامل برانگیزی داشت.
گفت‌وگوی دوستداران طبیعت با محمود علی رکنی معاون محیط زیست انسانی و هادیان روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان و زمان رضا احمدی رئیس اداره محیط زیست بهشهر شنیدنی اما تکراری بود و آخر این صحبت‌ها به جایی ختم می‌شد که به راستی اهمیت دادن به محیط زیست در ردیف چندم وظایف آحاد جامعه قرار دارد.
همایش پاکسازی میانکاله تا ظهر امروز به‌طول انجامید و دوستداران طبیعت راهی دیار خود شدند حالا بخشی از نوار ساحلی تالاب بین المللی میانکاله پاکیزه شده و به جای زباله‌های پلاستیکی و آلومینیومی، صدف‌های ریز و درشت ساحل می‌درخشند.
میانکاله، نگین طبیعت مازندران منطقه بکر و حفاظت شده‌ای است که با داشتن 76 کیلومتر نوار ساحلی بیشترین طول ساحل استان مازندران را دارد.
انتهای پیام/ص30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول