اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری شبکه بهداشت

دانش‌آموزان کنگان ساحل خلیج فارس را پاکسازی کردند

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان کنگان ساحل خلیج فارس را پاکسازی کردند.

دانش‌آموزان کنگان ساحل خلیج فارس را پاکسازی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان در این آیین اظهار داشت: توجه به بهداشت محیط اهمیت زیادی دارد و همه مردم و مسئولان باید نسبت به بهبود شاخص‌های بهداشت محیط اهتمام ورزند.

عباس شریف افزود: آموزش و پرورش به امر بهداشت بیش از پیش اهمیت می‌دهد و در سال جاری با همکاری شبکه بهداشت شاهد اجرای چند برنامه ارزشمند آموزشی و بهداشتی در بندر کنگان بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: شهرستان کنگان به دلیل واقع شدن در معرض آلاینده‌های زیست‌محیطی نیازمند توجه بیشتر به مسایل بهداشتی است و بویژه دانش‌آموزان باید با آموزش‌های بهداشتی آشنا شوند.

این مسئول با تجلیل از اهتمام شبکه بهداشت در آموزش دانش‌آموزان گفت: برگزاری این برنامه ارزش و اهمیت زیادی دارد و باید همواره نسبت به پاکسازی ساحل اهتمام ورزیم.

کارشناس بهداشت محیط شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کنگان نیز اظهار داشت: بسیاری از خانواده‌ها متاسفانه زباله‌های خود را در اطراف ساحل دریا رها می‌کنند که با تجمع این زباله‌ها شاهد بروز بیماری‌های مختلفی هستیم.

خانم میرزایی ادامه داد: ما به مناسبت هفته بهداشت محیط اقدام به پاکسازی ساحل دریا کردیم تا با این حرکت به مردم و خانواده‌ها بگوییم که همچنان که به زندگی خود توجه کافی داریم نسبت به محیط اطراف و اجتماع خود نیز توجه داشته باشیم و از ریختن زباله در کنار دریا خودداری کنیم.

وی یادآور شد: این برنامه‌ها باید در تمام ایام سال برگزار شود و نباید به هفته و روز خاصی منحصر شود.

این حرکت نمادین در ساحل پارک ناخدای کنگان برگزار شد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول