اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 6 ملی‌پوش

اردوی تیم ملی اسکی روی چمن در فندقلوی نمین آغاز شد

خبرگزاری فارس: اردوی تیم ملی اسکی روی چمن با حضور شش اسکی‌باز در پیست اسکی فندقلوی نمین آغاز شد.

اردوی تیم ملی اسکی روی چمن در فندقلوی نمین آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این اردوی یک هفته‌ای 6 اسکی‌باز عضو تیم ملی اسکی روی چمن جمهوری اسلامی ایران به تمرینات در دو نوبت صبح و عصر می‌پردازند تا بتوانند با آمادگی کامل در رقابت‌های جهانی که در کشور آلمان برگزار می‌شود حضور موفقیت‌آمیز داشته باشند.

پیست اسکی فندقلوی نمین یکی از پیست‌های با خط چاله و طبیعی منحصر به فرد در دنیاست که به دلیل دارا بودن آب و هوای مناسب در این منطقه و فراز و نشیب‌های طبیعی یکی از زیباترین نقطه‌های احداث پیست اسکی روی چمن است.

در صورت توجه مسئولان می‌تواند ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این منطقه به احداث بزرگترین پیست اسکی روی چمن در کشور و میزبانی رقابت‌های بین‌المللی و جهانی تبدیل شود.

پیست اسکی روی چمن فندقلوی نمین در ارتفاع 200 متری در صورت تلاش مسئولان با ارتقا به 400 متر می‌تواند میزبان مسابقات جام جهانی در رشته اسکی روی چمن باشد و در کنار آن این مجموعه به مجهز شدن دستگاه بالا‌بر برای انتقال اسکی‌بازان به بالاترین نقطه این پیست نیاز دارد تا زمینه برای دایر بودن پیست استاندارد مهیا شود.

امسال همانند سال‌های گذشته 6 نفر از اردو‌نشینان تیم ملی اسکی روی چمن در اردوی اردبیل حاضر هستند و 10 روز مانده به آغاز مسابقات لیگ اسکی روی چمن در پیست دیزین و همچنین حضور در مسابقات جام جهانی در پیست دیزین خود را آماده می‌کنند تا بتوانند در این رقابت‌ها کسب افتخار کنند.

همچنین اردونشینان تیم ملی اسکی روی چمن برای حفظ آمادگی و حضور قدرتمندانه در مسابقات برون مرزی به ویژه مسابقات جام جهانی جوانان در آلمان و فینال جام جهانی در کشور اتریش آماده می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین با آغاز تابستان و مساعد بودن شرایط آب و هوایی در استان اردبیل صعود سراسری به قله سبلان به عنوان دومین قله مرتفع ایران آغاز شده که این بار کارکنان وزارت نیرو به میزبانی صنعت آب و برق اردبیل در این برنامه حاضر شده و بیش از 200 نفر به قله 4811 متری سبلان صعود کرده و در حاشیه آن برنامه‌های متنوعی نیز برای آنها اجرا شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول