اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص اعتبار 19 میلیارد ریالی

عملیات ساخت جاده جدیدالاحداث تانک‌فارم آبادان آغاز شد

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: با اختصاص اعتبار 19 میلیارد و 833 میلیون ریالی، عملیات ساخت جاده جدیدالاحداث تانک‌فارم این منطقه آغاز شد.

عملیات ساخت جاده جدیدالاحداث تانک‌فارم آبادان آغاز شد

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: عملیات ساخت جاده جدیدالاحداث تانک‌فارم آبادان با همکاری و تعامل مطلوب مسئولان نفت آبادان آغاز شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های جاده جدیدالاحداث تانک‌فارم این منطقه افزود: این جاده متشکل از 40 متر عرض و دو باند 11 متری در پشت پلیت‌های جاده کنار پلیت تانک‌فارم است.

شهردار آبادان در ادامه تصریح کرد: جاده جدیدالاحداث تانک‌فارم به بلوار معروف دوم مهر متصل شده و از آنجا به سمت ذوالفقاری متصل می‌شود.

وی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه 19 میلیارد و 833 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری شهرداری بوده و پیمانکار آن از طریق مناقصه عمومی تعیین شده است.

این مقام مسئول همچنین گفت: در حالی این پروژه کلنگ‌زنی شد که از عملیات اجرایی آن 15 روز گذشته و کار اجرایی آن آغاز شده است.

شهردار آبادان با بیان اینکه پلیت‌هایی که محدوده‌های صنعتی نفت را پوشش داده برچیده شده و دیوار جدید جایگزین آن می‌شود، اضافه کرد: جاده فعلی تانک‌فارم نیز به‌عنوان جاده محلی برای اهالی این منطقه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول