اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری سمنان خبر داد

نظارت مستمر بر عملکرد ادارات سمنان

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان از اجرای طرحی به منظور نظارت مستمر بر عملکرد ادارات و دستگاه‏‌های دولتی در شهرستان سمنان خبر داد.

نظارت مستمر بر عملکرد ادارات سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین که هم‏زمان در سمت مدیرکلی دفتر امور اجتماعی و شوراهای استانداری سمنان نیز فعالیت دارد، ظهر امروز در جلسات تخصصی حوزه‏‌های مختلف فرمانداری سمنان اظهار داشت: در برهه کنونی، نظارت بر دستگاه‏‌های اجرایی با توجه به رویکرد عدالت‏‌محورانه و پیگیرانه دولت مهرورز بسیار ضروری است.

وی افزود: بدون شک، در همین راستا در شهرستان سمنان نیز با نظارت مستمر بر عملکرد ادارات دولتی و دستگاه‏‌های اجرایی، در مسیر توسعه شهرستان گام‏‌های مؤثرتری را برخواهیم داشت.

سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان در ادامه سخنان خود در جمع مدیران و کارکنان فرمانداری سمنان، بر ضرورت برنامه‏‌ریزی جامع و مستمر در حوزه‏‌های مختلف فرمانداری به منظور تسریع در پیشبرد اهداف نظام اسلامی تأکید کرد.

سعدالدین افزود: حرکت با برنامه، همراه با تعاون، همکاری و همدلی همه دست‏‌اندرکاران و همکاران فرمانداری سمنان از عوامل مهم اجرایی شدن سیاست‏‌های کلان دولت خدمت‏گزار در حوزه شهرستان سمنان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان یادآور شد: باید با نظارت مستمر بر عملکرد ادارات و به خصوص دستگاه‏‌هایی که به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند، در مسیر توسعه شهرستان سمنان گام‏‌های بلندی برداشته شود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول