اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

نمایندگی بسیاری از ادارات یزد در بخش بهمن مستقر نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه از عدم استقرار ادارات در بخش بهمن به شدت انتقاد کرد.

نمایندگی بسیاری از ادارات یزد در بخش بهمن مستقر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی صبح امروز در بازدید از بخشداری بخش بهمن با انتقاد شدید از عدم استقرار ادارات در بخش بهمن با گذشت سالها اظهار داشت: اگر این بخش یک بخش مستقل است، چرا خواسته مردم برای استقرار ادارات تحقق پیدا نمی کند و کسی نیز پاسخگوی این مسئله نیست.

وی افزود: باید خواسته های خود را به صورت مستمر پیگیری کنیم وگرنه اگر نخواهیم پیگیر این مسائل باشیم، کسی حق ما را نمی‌دهد.

حسینی یادآور شد: بخش بهمن دارای پتانسیل و توانمندی‌هایی بسیاری است و به مقتضای محرومیت شهرستان دارای محرومیت مضاعف است.

وی تأکید کرد: این بخش باید از بن بست خارج شود و مهمترین راهکار آن اتمام اجرایی شدن راه‌های مواصلاتی این بخش است و تأکید می‌کنم که مسئولان باید تلاش مضاعفی برای به اتمام رساندن این پروژه و اتمام آن تا پایان سال جاری داشته باشند.

حسینی با اشاره به اینکه ایجاد مراکزی برای تفریح سالم مردم یک حق است، یادآور شد: فراهم شدن زمینه تفریحات سالم برای جوان‌ها و ایجاد فضاهای مطلوب تفریحی باید به صورت جدی در این بخش پیگیری شود.

بخشدار بهمن نیز در این دیدار با بیان اینکه یکی از مهمترین خواسته‌های مردم استقرار ادارات در شهر مهردشت است، اظهار داشت: عدم استقرار ادارات در شهر مهردشت به عنوان مرکز بخش بهمن با وجود گذشت حدود 10 سال نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

حجت الله محمدی افزود: در حال حاضر معدود ادارات و آن هم به صورت ساعتی در هفته به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند که عدد این تعداد به رقم انگشتان دست هم نمی رسد و این مسئله باعث رفت و آمد مکرر مردم به مرکز شهرستان می‌شود.

وی افزود: مشکلات درمانی یکی دیگر از مشکلات است و شبانه‌روزی شدن درمانگاه شهر مهردشت می‌تواند بسیاری از این مشکلات را رفع کند.

محمدی خاطرنشان کرد: عدم تحقق وعده‌ها و حتی دستور دو وزیر بهداشت مبنی بر شبانه‌روزی شدن درمانگاه شهر مهردشت که تنها درمانگاه بخش بهمن به حساب می‌آید نیز از دیگر مشکلات بخش بهمن است.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول