اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران؛

2 دفتر خدمات مسافرتی در قم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: دو دفتر خدمات مسافرتی همزمان با هفته گردشگری و با حضور مسئولان و مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان افتتاح شد.

2 دفتر خدمات مسافرتی در قم افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همزمان با هفته گردشگری ظهر امروز، دو دفتر خدماتی سطح استان، با حضور مسئولان اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، به بهره‌برداری رسیدند.
با توجه به ورود بالای گردشگر به استان قم، نیاز به تاسیس دفاتر خدمات مسافرتی احساس می‌شود چرا که این دفاتر ارائه‌دهنده خدمات به گردشگران و مسئول معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان هستند.
اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم در راستای رفع نیاز به دفاتر خدمات مسافرتی، افتتاح دو دفتر خدمات مسافرتی را همزمان با هفته گردشگری در دستور کار خود قرار داد.
برگزاری تورهای یک‌ روزه قم‌گردی از مهمترین ویژگی‌های این دو دفتر خدماتی است که برای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان قم طراحی شده‌اند.
ارائه خدماتی از جمله، تهیه بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس، رزرو هتل‌ها و برگزاری تورهای مسافرتی به داخل و خارج از کشور، از دیگر فعالیت‌های این دفاتر در عرصه گردشگری است.
استان قم با توجه به موقعیت مذهبی خود، سالانه پذیرای میلیون‌ها زائر است که این امر نشان‌دهنده اهمیت توسعه امر گردشگری در این شهر است.
فراهم کردن شرایط لازم به منظور اقامت زائرانی که برای مدت کوتاه و یا بلند مدت وارد شهر قم می‌شوند، باید از اولویت‌های زمینه‌سازی در بخش گردشگری قرار گیرد که افتتاح دفاتر خدمات مسافرتی با اهدافی چون معرفی ظرفیت‌های قم می‌تواند به عنوان نخستین گام مورد توجه باشد.
انتهای پیام،/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول