اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

به روز‌ رسانی وضعیت آسفالت به 300 هزار تن تولید سالانه نیاز دارد

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: برای به روز رسانی وضعیت آسفالت در شهر اردبیل به تولید سالانه 300 هزار تن آسفالت مرغوب نیاز داریم تا در چهار سال این امر را محقق کنیم.

به روز‌ رسانی وضعیت آسفالت به 300 هزار تن تولید سالانه نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در نشست کارشناسان و روسای مناطق مختلف شهرداری اردبیل اظهار داشت: اردبیل بیش از 6 هزار و 300 هکتار وسعت و محدوده خدمات شهری دارد که 20 درصد آن را شبکه معابر تشکیل می‌دهد.

وی افزود: برای آسفالت فرسوده و گاه عمر مفید خود را از دست داده به مساحت 2 هزار هکتار به تولید و پخش آسفالت مناسب نیاز داریم که از این میزان معابر شهر اردبیل 50 درصد نیز نیازمند آسفالت جدید و بهسازی هستند.

این مسئول بیان داشت: در یک برنامه چهارساله می‌توان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا ضمن بهسازی آسفالت تخریب شده و پخش آسفالت جدید معابر شهر اردبیل را به وضعیتی مطلوب رساند که انتظار همه شهروندان است.

بدری در ادامه برنامه امسال را تولید و پخش 200 هزار تن آسفالت اعلام کرد.

شهردار اردبیل ابراز داشت: در فصل آسفالت‌ریزی به 20 میلیارد تومان بودجه با تخصیص 100 درصدی تولید آسفالت و رفع نیاز زیرساختی محتاج هستیم تا بتوانیم با راه‌اندازی کارخانه جدید آسفالت میزان تولید را نسبت به سال گذشته افزایش داده و رضایت مردم را در این زمینه فراهم کنیم.

این مسئول از دو برابر شدن ظرفیت تولید کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: روزانه یک هزار و 700 تن آسفالت در اردبیل تولید می‌شود که هزینه روزانه‌ این تولید 160 میلیون تومان است.

بدری اظهار داشت: امسال گروه‌ها و اکیپ‌های 20 گانه آسفالت ریزی خود را در سطح شهر افزایش دادم به طوری که در تمام نقاط شهر اعم از محروم، نیمه محروم و برخوردار پخش آسفالت انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سه ماه اول امسال نیز 70 هزار تن آسفالت با رقم اعتباری 7 میلیارد تومان توزیع شده است که تا پایان امسال 130 هزار تن نیز به این رقم افزوده می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: برای خروج شهرداری از روزمرگی و بی‌برنامگی برنامه پنج ساله توسعه شهری اردبیل توسط مشاور مجرب در حال انجام است.

وی بیان داشت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال این سند تهیه شده و بودجه سال 91 نیز مطابق با سند چشم‌انداز پنج ساله توسعه اردبیل تنظیم شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول