اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس:

امکان فرود هواپیما در هوای بارانی نوشهر مهیا می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده نوشهر و چالوس در مجلس گفت: در جلسه‌ای که با وزیر راه داشتیم مقرر شد دستگاه مخصوصی که هواپیما بتواند در شرایط جوی بارانی و مه‌آلود در باند فرودگاه فرود آید تا شهریور ماه در فرودگاه نوشهر نصب شود.

امکان فرود هواپیما در هوای بارانی نوشهر مهیا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، سومین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر با حضور نماینده نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهرستان و یکی از سرداران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس شنبه شب در محل فرمانداری نوشهر برگزار شد.

قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در سومین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر گفت: هرگاه در سایه رفاقت و دوستی به کاری بپردازیم مطمئنا موفق خواهیم بود و نتیجه مثبتی بدست می‌آید و بنابراین باید همواره اینگونه باشیم.

وی به وقوع سیل چند روز اخیر در کجور اشاره کرد و افزود: از اینکه در بحث سیل در منطقه نیچکوه و کندلوس همه با هم‌قسم می‌شوند و متحدانه سعی در حل مشکل به وجود آمده دارند کار بسیار زیبایی است.

احمدی بیان کرد: تورم و بیکاری در منطقه بسیار زیاد است و باید همه به سمتی حرکت کنیم که این مشکل حل شود.

وی درباره عمل به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: این شعار تنها برای این نیست که فقط بر روی سربرگ نوشته شود و یا جلوی اداره بنر یا پارچه‌ای را نصب کنیم و این شعار بر روی آن نوشته باشد بلکه باید در عمل نشان دهیم و کار کنیم.

وی عنوان کرد: باید از حضور استاندار مازندران همراه با مدیران کل استان و تنی چند از مسئولان کشوری که در 23 تیر ماه امسال در کجور حضور می‌یابند نهایت بهره را برای کجور ببریم و از هم‌اکنون مدیران این بخش باید با برگزاری جلسات نیازهای کجور را بررسی و با برنامه از حضور مسئولان کشوری و استانی برای آبادانی و رفع محرومیت‌های کجور نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: مدیری موفق است که بودجه‌اش برگشت نخورد و اگر بودجه‌اش عودت داده شد معلوم است کارش ایراد دارد و به مدیریت برمی‌گردد بنابراین مدیر باید مبتکر و توانمند باشد.

احمدی به توسعه بندر و فرودگاه نوشهر اشاره کرد و بیان داشت: فرودگاه جزو امکانات ملی است و هزینه‌های میلیاردی برای آن شده است بنابراین در جلسه‌ای که با وزیر راه داشتیم مقرر شد دستگاه مخصوصی که هواپیما بتواند در شرایط جوی بارانی و مه‌آلود در باند فرودگاه فرود آید تا شهریور ماه در فرودگاه نوشهر نصب شود و از طرفی نیز باید افزایش 300 متری طول باند نیز در اسرع وقت انجام شود.

وی تصریح کرد: در نوشهر و چالوس 10 مجموعه دانشگاهی وجود دارد که میزان ثبت نامی در آن پایین آمد که مدیران باید توجه کنند تا رشته‌هایی را انتخاب کنند که بتواند پذیرش دانشجو کند.

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی افزود: دانشگاه فرهنگیان هم به مجموعه دانشگاهی نوشهر اضافه شد که از این طریق برای 197 نفر ایجاد اشتغال می‌شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول