اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

پیگیری جدی مطالبات کارگران در مجلس نهم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با تشکیل فراکسیون کارگری در خانه ملت، مطالبات آنان را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

پیگیری جدی مطالبات کارگران در مجلس نهم

علیرضا محجوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی سال جاری را تحت عنوان حمایت از تولیدملی و کار و سرمایه ایرانی مزین فرموده‌اند.

وی تصریح کرد: کارگران در هر جامعه‌ای جزو عناصر اصلی توسعه و پیشرفت اقتصادی آن مجموعه محسوب می‌شوند و همانطور که رهبری معظم انقلاب تاکید فرمودند برای دست‌یابی به توسعه و پیشرفت باید از نیروی کار انسانی خود حمایت کنیم.

عضو فراکسیون اقلیت در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی افزود: به همین دلیل در سال جاری باید طرح‌هایی برای حمایت از جامعه کارگری کشور تدوین و اجرا شود تا در پایان شاهد تحقق منویات معظم‌له باشیم.

* فراکسیون کارگری مجلس بیش از 100 عضو خواهد داشت

محجوب در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برای اجرای این هدف چه اقداماتی در مجلس و توسط نمایندگان صورت خواهد گرفت؟ گفت: یکی از اولویت‌های نخست ما مانند ادوار گذشته تشکیل فراکسیون کارگری است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدفی که این فراکسیون در دستور کار خود دارد، پیگیری مطالبات کارگران و رفع مشکلات و نیازهای آنها است و تلاش می‌کنیم حمایت لازم را از نیروی کار کشور در مجلس داشته باشیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه این فراکسیون چه زمانی تشکیل خواهد شد؟ گفت: کارگران در مجلس نهم مانند گذشته دارای نمایندگانی هستند که به صورت مستقیم از سوی آنها به قوه مقننه راه یافته‌اند.

محجوب ادامه داد: به همین دلیل در همان روزهای نخست شکل‌گیری مجلس نهم فراخوان تشکیل فراکسیون کارگران را داده و حدود 85 نفر عضو این فراکسیون شدند.

این مسئول متذکر شد: برآورد ما این است که طی روزهای آینده بیش از 100 عضو فراکسیون فوق شده و بتوانیم با قدرت مطالبات جامعه کارگری را پیگیری کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا با فعالیت منسجم فراکسیون کارگری در مجلس و ارتباط اعضای این فراکسیون با کارگران، بخش مهمی از نیازهای آنها طی چهار سال عمر مجلس نهم برطرف شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول