اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون فرهنگی وزیر علوم

نخستین نگارخانه استاندارد خوزستان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نخستین نگارخانه استاندارد خوزستان به بهره‌برداری رسید.

نخستین نگارخانه استاندارد خوزستان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صبح امروز با حضور غلامرضا خواجه فروی نخستین نگارخانه استاندارد خوزستان با نام شهید داریوش رضایی‌نژاد در دانشگاه شهید چمران اهواز راه‌اندازی شد.

بر اساس این گزارش، این نگارخانه که دارای مساحتی بیش از 270 متر مربع است که تنها نگارخانه فرهنگی استاندارد استان خوزستان است.

معاون فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌وگوی کوتاهی در حاشیه افتتاح این نگارخانه در دانشگاه شهید چمران اهواز با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: این نگارخانه نخستین نگارخانه استان خوزستان است که در آن از نور متمرکز ریلی استفاده شده است.

علیرضا مخبر دزفولی افزود: دیوارهای این نگارخانه برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف به صورت استاندارد از MDF ساخته شده است و این یکی از مزایای این نگارخانه در سطح استان خوزستان است.

وی تاکید کرد: این نگارخانه برای استفاده دستگاه‌های فرهنگی در استان خوزستان در ایام مختلف در اختیار قرار آنها قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون در این نگارخانه نمایشگاه محتوایی ولایت فقیه در حال برگزاری است که در این نمایشگاه به همه شبهات موجود در بحث ولایت فقیه پاسخ داده می‌شود.

مخبر دزفولی بیان کرد: در این نمایشگاه همه شبهات موجود در بحث ولایت فقیه از طریق نظر سنجی‌ها و سایت‌ها شناسایی شده است و پس از عرضه به فضلای حوزه علمیه و دریافت پاسخ مناسب به صورت نمایشگاه در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول