اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجتمع فرهنگی و هنری بجنورد آماده افتتاح شد

فرخنده: افتتاح نگارخانه بجنورد با حضور وزیر ارشاد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی و هنری شماره دو بجنورد آماده افتتاح است، گفت: این پروژه با حضور وزیر ارشاد به بهره‌برداری می‌رسد.

فرخنده: افتتاح نگارخانه بجنورد با حضور وزیر ارشاد

حسین فرخنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: علاوه بر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رئیس سازمان سینمایی وزارت خانه نیز برای حضور در این مراسم و همچنین شرکت در آیین اختتامیه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در بجنورد دعوت به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: مجتمع فرهنگی و هنری شماره دو بجنورد علاوه بر واحدهای مختلف اداری، آموزشی، فرهنگی و هنری، دارای نگارخانه استاندارد نیز بوده که مشکل شهرستان با راه‌اندازی این مجموعه در این زمینه برطرف می‌شود.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به مشخصات این مجتمع، گفت: مجتمع فرهنگی و هنری بجنورد در زمینی به مساحت 640 متر و زیربنای یک‌هزار و 400 متر اجرا شده است.

فرخنده با اشاره به اینکه این پروژه فرهنگی از محل مصوبات سفر دولت به استان اجرا می‌شود، افزود: احداث این پروژه از دو سال قبل آغاز شده است.

به گفته وی، برای احداث این مجموعه 12 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی صرف شده است.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افتتاح سه مجتمع دیجیتال در استان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان خراسان شمالی برشمرد و یادآور شد: علاوه بر این نشست‌های مختلف خبری، دیدار با امام جمعه، استاندار و ... نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول