اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی و ارتباطات شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان خبر داد

فضای فیزیکی نمایشگاه کودک امسال اصفهان رشد 25 درصدی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی و ارتباطات شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه کودک و نوجوان استان اصفهان امسال از نظر فیزیکی از رشد 25 درصدی و در بخش تعداد مشارکت کنندگان نیز از افزایش 18 درصدی برخوردار است.

فضای فیزیکی نمایشگاه کودک امسال اصفهان رشد 25 درصدی دارد

به گزارش خبرگزاری  فارس از اصفهان، محمدحسن خدیور در حاشیه برپایی چهاردهمین نمایشگاه تخصصی لوازم و تجهیزات آموزشی، سرگرمی و تفریحی کودک و نوجوان که در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شده، اظهار داشت: این نمایشگاه با نگاهی به هوشمند سازی مدارس برپا شده است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه کودک و نوجوان، 150 مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، فارس و همدان حضور دارند، تصریح کرد: این شرکت‌کنندگان در فضای 8 هزار و 500 متر مربع نمایشگاهی محصولات و تولیدات خود را در زمینه‌های اسباب‌بازی و سرگرمی کودک و نوجوان، خلاقیت کودک، آموزش رباتیک، زبان، کامپیوتر، ورزش، پزشکی و دندان پزشکی ویژه کودک، خدمات روانشناسی و مشاور کودک و نوجوان، انتشارات کودک و نوجوان و سایر خدمات به نمایش می‌گذارند.

مدیر امور فرهنگی و ارتباطات شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: سالن شیخ بهایی نمایشگاه اصفهان به تجهیزات و سیستم‌های هوشمندسازی مدارس و تجهیزات کمک آموزشی، سیستم کنفرانس و صوت مدارس، سیستم‌های ایمنی، تجهیزات سخت‌افزاری و نرم افزاری، اتوماسیون اداری، فنی و آموزشی، کتاب‌های کمک آموزشی و محصولات الکترونیکی، لیزر و نجوم، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی، اینترنت و شبکه، خدمات رایانه، ماشین‌های اداری و خدمات مدارس الکترونیک اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در این بخش 38 شرکت و موسسه از استان‌های اصفهان، تهران، یزد، شیراز، مشهد با بیشتر نمایندگان فعال خود، در زمینه های یاد شده حضور دارند که این بخش از نمایشگاه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و با تلاش کارشناسان نمایشگاهی، شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان برای نخستین بار در کنار نمایشگاه کودک و نوجوان برنامه‌ریزی و تکمیل شده است.

خدیور تاکید کرد: نمایشگاه کودک و نوجوان با همکاری سازمان آموزش و پرورش در بخش اطلاع‌رسانی برگزار شده و کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان اصفهان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان نیز حضور دارند.

به گزارش فارس، چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی لوازم و تجهیزات آموزشی، سرگرمی و تفریحی کودک و نوجوان از 8 تا 12 تیرماه (از ساعت 17 تا 23) دایر و در تاریخ 11 و 12 تیرماه نیز (ساعت 9 تا 12) تنها برای بازید متخصصان از سالن شیخ بهایی فعال است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول