اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محل پارک تاریخی تفریحی ائل‌گلی

مهمان‌پرست، از نمایشگاه تابستانه تبریز بازدید کرد

خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت امور خارجه با حضور در محل پارک تاریخی تفریحی ائل‌گلی تبریز، از نمایشگاه تابستانه تبریز بازدید کرد.

مهمان‌پرست، از نمایشگاه تابستانه تبریز بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه در این بازدید سرزده به دیدن غرفه‌های نمایشگاه تابستانه تبریز پرداخت و با تهیه نمونه‌هایی از سوغات و هنرهای دستی و سنتی آذربایجان، از این رویداد فرهنگی استقبال کرد.

وی با اشاره به تنوع محصولات به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه، ابراز امیدواری کرد با استمرار این‌گونه اقدامات و برنامه‌های فرهنگی، مردم و به ویژه مهمانان و گردشگران با فرهنگ مناطق مختلف کشور آشناتر شوند و زمینه‌های ارتباط فرهنگی بیش از پیش گسترش یابد.

مهمان‌پرست هنرهای دستی و سنتی تبریز را زیبا و ماندگار توصیف و تصریح کرد: دیدن این حجم از رنگ و تنوع در هنرها و سوغات مایه شگفتی است.

نمایشگاه تابستانه تبریز با ارائه آثار صنایع‌دستی، هنرهای سنتی و سوغات تبریز در محل جاده سلامت پارک تاریخی تفریحی ائل‌گلی تبریز برپا شده است.

لباس‌های محلی آذربایجان، معرفی هنرهای منطقه از جمله حرارت روی شیشه، معرق چوب، همجوشی شیشه، منبت‌کاری روی چوب و مینیاتور به همراه نمونه‌هایی از غذاهای بومی و محلی تبریز از جمله غرفه‌هایی هستند که بازدیدکنندگان از نمایشگاه تابستانه تبریز با آنها آشنا می‌شوند.

ارائه مجموعه کاملی از نرم‌افزارها و کتاب‌های مختلف، همچنین ارائه مشاوره خانوادگی و سلامت از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برای هرچه پربارتر نمودن این نمایشگاه می‌باشد.

این نمایشگاه تا پایان تیرماه همه روزه از ساعت 18 تا 23 در محل جاده سلامت پارک تاریخی تفریحی ائل‌گلی تبریز پذیرای علاقمندان می‌باشد. 

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول