اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

15 مرکز کاریابی در چهارمحال و بختیاری فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 15 مرکز کاریابی در چهارمحال و بختیاری فعال است.

15 مرکز کاریابی در چهارمحال و بختیاری فعال است

داوود شیوندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: 15 مرکز کاریابی خصوصی در این استان فعال است که از این تعداد در شهرستان شهرکرد هفت مرکز، در شهرستان بروجن سه مرکز و در پنج شهرستان دیگر استان نیز هر کدام یک مرکز فعال است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ‌هزار و 891 نفر در این استان از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کار شده‌اند، تصریح کرد: در دو ماهه اول سال جاری نیز 191 نفر از همین طریق وارد عرصه کار و فعالیت شده‌اند.

شیوندی با اشاره به کمک‌های اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مراکز کاریابی خصوصی، افزود: سالانه مبلغی در حدود 200 تا 300 هزار تومان به هر مرکز اعطا می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به اینکه این مراکز خصوصی هستند باید مخارج خود را از محل درآمدهای خود تامین کنند.

وی به مراحل تاسیس مرکز کاریابی اشاره کرد و گفت: هر فردی که مدرک لیسانس در هر یک از رشته‌های مدیریت، علوم اجتماعی، علوم اقتصادی و حقوق داشته باشد می‌تواند در این زمینه فعال شود.

شیوندی ادامه داد: متقاضیان تاسیس مراکز کاریابی باید حداقل پنج سال سابقه کار داشته باشند و با مقررات و قوانین کار و امور اجتماعی آشنا بوده و سابقه کیفری نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین مشاغلی که از این طریق ایجاد شده در بخش صنعت و خدمات است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول