اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

اجرای طرح هادی در 28 روستای شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: به منظور توسعه روستاها، طرح هادی در 28 روستای شهرستان کنگان با 55 میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود.

اجرای طرح هادی در 28 روستای شهرستان کنگان

تیمور یزدان‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان از شهرستان‌های مهم و ارزشمند در سطح استان و کشور است و بخش عظیمی از درآمد کشور در این شهرستان تامین می‌شود.

وی افزود: در سال‌های اخیر مصوبات بسیار خوبی برای رشد و توسعه این شهرستان داشته‌ایم که اجرای کامل مصوبات موجبات آبادانی و عمران این شهرستان را فراهم می‌کند.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: برای اجرای مصوبات و تکمیل طرح‌های موجود تلاش و پیگیری شبانه‌روزی در دست انجام است و به حول و قوه الهی با تلاش همه مسئولان به نتایج لازم خواهیم رسید.

یزدان‌شناس تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های مختلف در روستاهای این شهرستان در دستور کار قرار گرفته و هم‌اکنون در تمام روستاهای شهرستان طرح و پروژه عمرانی و عام‌المنفعه داریم که به تدریج اجرایی و عملیاتی می‌شوند.

وی از اجرای طرح هادی در 28 روستای شهرستان کنگان خبر داد و اضافه کرد: بیش از 55 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های روستایی اعتبار در نظر گرفته شده که با جذب این مبالغ برای توسعه روستاها اقدام می‌کنیم.

فرماندار کنگان از اجرای چند طرح مهم عمران شهری در شهرهای پنج‌گانه کنگان خبر داد و گفت: احداث بوستان خانوادگی در عسلویه و سایر شهرهای کنگان در دستور کار قرار دارد که به زودی عملیاتی می‌شوند.

یزدان‌شناس عنوان کرد: احداث کانون پرورش فکری کودکان در بندر نخل تقی با اعتبار 10 میلیارد ریال از طرح‌های ارزنده فرهنگی است که عملیات اجرایی این طرح آغاز شده است.

این مسئول اذعان داشت: احداث مجتمع فرهنگی مذهبی بزرگ عسلویه با اعتبار 11 میلیارد تومان از دیگر طرح‌هایی است که به زودی اجرایی می‌شود.

فرماندار کنگان متذکر شد: در سال تولید ملی باید نسبت به تقویت تولیدکنندگان در تمام بخش‌ها اهتمام ورزیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول