اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

زمین‌های بازی کودکان به وسایل کمپکس مجهز می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اجرای طرح تجهیز تمام زمین‌های بازی کودکان و وسایل مربوطه در پارک‌های سطح شهر به مجموعه وسایل کمپکس خبر داد.

زمین‌های بازی کودکان به وسایل کمپکس مجهز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین رضایی‌نسب اظهار کرد: با توجه به تاکید شهردار قم در سال گذشته پنج مجموعه کمپکس بازی کودکان در بوستان‌های سطح شهر از قبیل بوستان‌های شهریار، شهدای نوبهار، ژاله، بنفشه و شهید بنیادی نصب شد.

وی افزود: با توجه به تاکید و دستور شهردار قم مبنی بر جمع‌آوری لوازم فلزی بازی کودکان از بوستان‌ها در سال جاری تمام لوازم فلزی بازی کودکان از سطح بوستان‌ها و پارک‌های محله‌ای جمع‌آوری می‌شود و لوازم بازی کمپکس جایگزین آنها خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در خصوص ایمن‌سازی محل بازی کودکان گفت: کفپوش این بوستان‌ها از نوع استاندارد و مرغوب خریداری و به مساحت 800 مترمربع در بوستان‌ها نصب شده است.

وی افزود: مجموعه وسایل بازی کودکان موجود در پارک‌ها به صورت دوره‌ای توسط افراد کارشناس بازدید و نسبت به تغییر و رفع عیب آنها اقدام می‌شود.

رضایی‌نسب در ادامه از برگزاری یک دوره آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان فضای سبز مناطق در خصوص راه‌های ایمن‌سازی وسایل بازی کودکان با مشارکت شهرداری و اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان قم در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: یک دوره آموزشی توسط اداره کل استاندارد برای کارشناسان این سازمان تشکیل شد و کارشناسان و مدیران فضای سبز شهرداری مناطق با استانداردهای زمین‌های بازی کودکان آشنا شدند.

وی هدف از برگزاری این دوره از کلاس‌های آموزشی را آشنایی کارشناسان با استانداردهای وسایل بازی ذکر کرد و افزود: این دوره آموزشی برگزار شد تا کارشناسان بتوانند نظارت لازم را بر ساخت و اجرای زمین‌های بازی و لوازم ورزشی داشته باشند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول