اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز بهداشت استان بوشهر خبر داد

استنشاق گاز سمی دلیل احتمالی مرگ دو کودک بوشهری

خبرگزاری فارس: معاون فنی مرکز بهداشت استان بوشهر گفت: به احتمال زیاد دلایل مرگ دو کودک بوشهری استنشاق گاز سمی بوده که برای از بین بردن حشره ساس استفاده شده است.

استنشاق گاز سمی دلیل احتمالی مرگ دو کودک بوشهری

محمدمهدی خواجه‌ئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر در مورد دلایل مرگ دو کودک اظهار داشت: به دلیل فوت دو کودک خردسال در این حادثه بررسی‌های لازم صورت گرفت و آزمایشات نیز در حال انجام است و این احتمال وجود دارد که این دو کودک به دلیل استنشاق گاز سمی مواد ضد عفونی کننده ناشی از سمپاشی آپارتمان فوت کرده باشند.

خواجه‌‌ئیان ادامه داد: پس از فوت پسر 6 ساله کارشناسان بهداشتی به آب آشامیدنی و غذای مسموم مشکوک می‌شوند و پس از انجام آزمایشات تا حدود زیادی مسمومیت غذایی رد می‌شود.

وی گفت: با فوت نفر دوم که دختر 3 ساله‌ای بوده آزمایشات روی مواد ضد عفونی کننده نیز انجام شده و همچنان در حال بررسی‌های کارشناسی توسط دانشگاه علوم پزشکی و پزشکی قانونی است تا نتیجه قطعی مشخص شود.

معاون مرکز بهداشت استان بوشهر خاطر نشان کرد: همچنین بر اثر این سمپاشی 12 نفر از همسایه‌های این واحد آپارتمانی در بیمارستان بستری شده‌اند.

خواجه‌ئیان ادامه داد: به احتمال قوی علت مرگ دو کودک استنشاق گاز سمی متصاعد شده از مواد ضد عفونی کننده است اما،نتیجه قطعی پس از پایان انجام آزمایشات اعلام می‌شود.

وی بیان داشت: در حال حاضر با حکم دستگاه قضایی مجتمع مسکونی مذکور پلمپ شده تا وضعیت نهایی این حادثه مشخص شود.

لازم به ذکر است یک واحد آپارتمانی در بوشهر برای از بین بردن حشره ساس از سمپاشی استفاده می‌کند که این سمپاشی مورد اعتراض همسایه‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول