اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت داوران هفتمین جشنواره سراسری "دست‌های کوچک دعا":

جشنواره "دست‌های کوچک دعا" راهگشای ادبیات کودک است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت داوران هفتمین جشنواره سراسری "دست‌های کوچک دعا"، گفت: ‌این جشنواره گرچه ظاهری کودکانه دارد ولی بیشتر از کودکان برای افرادی که در وادی ادبیات کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند، راهگشا و موثر است.

جشنواره "دست‌های کوچک دعا" راهگشای ادبیات کودک است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط‌عمومی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، محمد رمضانی افزود: در واقع این جشنواره برای هر شاعر، نویسنده و فیلمسازی که در زمینه کودک و نوجوان کار می‌کند، منبع مناسبی است تا با شناختن اندوه‌ها، آرزوها و ایده‌آل‌های کودک معاصر ایرانی، هر چه بهتر و ملموس‌تر به کار در این حیطه بپردازد.

این داستان‌نویس عرصه کودک و نوجوان اظهار کرد: اعتقاد و باور اولیه‌ای که کودکان به خدا دارند آنقدر شیرین و خواستنی است که نه تنها کم و زیاد نمی‌شود، بلکه هیچ چیز دیگری هم جایگزین آن نمی‌شود.

رمضانی همچنین به اقدامات مختلف روان‌شناختی که می‌توان براساس دعاهای رسیده به دبیرخانه این جشنواره انجام داد، اشاره کرده و گفت: با توجه به تعدد آثار رسیده به هفتمین جشنواره "دست‌های کوچک دعا" که امسال این تعداد به 100 هزار دعا از سراسر کشور رسید، جنبه‌های مختلفی از روحیات کودکان در آنها قابل بررسی است که وجه مشترک تمام این دعاها صداقت و محبت ذاتی کودکان را در برگرفته است.

به گزارش فارس هفتمین جشنواره سراسری "دست‌های کوچک دعا" به منظور انتخاب بهترین دعای کودکان ایرانی 10 تیرماه در محل مجتمع پتروشیمی تبریز به همت حوزه هنری آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.

این جشنواره با مشارکت اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی، صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره‌کل آموزش و پرورش استان، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، شبکه دو سیما، شبکه قرآن سیما، سازمان بسیج هنرمندان استان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول