اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا آغاز به کار مجلس نهم

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل انتخاب می‌شود

خبرگزاری فارس: منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نهم گفت:‌ تا آغاز به کار مجلس نهم رئیس مجمع نمایندگان این استان برای مرحله اول انتخاب و معرفی می‌شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل انتخاب می‌شود

کمال‌الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: قرار است مجمع نمایندگان استان به صورت دورهای اداره شود این تصمیم با نظر مساعد تمام منتخبان مجلس نهم در استان اردبیل گرفته شده تا در هر دوره هفت ماهه یکی از نمایندگان استان مسئولیت مجمع را برعهده بگیرد تا فرصتی به وجود آید که تک‌تک نمایندگان استان بتوانند قابلیت و توانمندی خود را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه انتخاباتی برای معرفی نخستین رئیس مجمع نمایندگان استان انجام نشده، تصریح کرد: مطالبی که در این زمینه منتشر می‌شود، صحت ندارد چرا که ما بعد از تأیید و بررسی اساسنامه جدید مجمع، اولین انتخابات خود را در روزهای نخستین فعالیت مجلس نهم انجام می‌دهیم.

پیرمؤذن در پاسخ به مشکل پیش آمده بین یکی از منتخبان مجلس نهم با دیگر اعضای مجمع خاطرنشان کرد: به صورت جزیی برخی مشکلات و معایب را داشتیم که با رایزنی و تعامل برقرار شده مشکلات در حال برطرف شدن است و ما به یقین روز هفتم خردادماه با تعامل، صمیمیت و همدلی در مجلس شورای اسلامی حاضر شده و فعالیتمان را آغاز می‌کنیم.

منتخب مردم اردبیل در مجلس نهم هفت منتخب مردم استان را هفت برادر و یاریگر واقعی توصیف کرد و ادامه داد: اگر در مجمع نمایندگان استان عنصر تک‌روی را کنار بگذاریم به یقین موفق‌ترین مجمع نمایندگان استان را در هشت دوره گذشته شاهد خواهیم بود و با وحدت رویه سعی می‌کنیم موضوعات منطقه‌ای و شهرستان‌ها را به صورت استانی و ملی پیگیری کنیم.

وی اضافه کرد: منتخبان مردم نشست‌های اولیه خود را با مسئولان استان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل انجام دادند و به زودی با استاندار اردبیل نیز دیدار و نشستی در جهت تبیین بهتر امور و پیگیری مسایل اصلی و اساسی استان اردبیل را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول