اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج استان مرکزی خبر داد

اعزام 4 شطرنج‌باز استان مرکزی به مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج استان مرکزی از اعزام چهار شطرنج‌باز استان به مسابقات شطرنج قهرمانی زیر 20 سال کشور خبر داد.

اعزام 4 شطرنج‌باز استان مرکزی به مسابقات قهرمانی کشور

کامران مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات شطرنج قهرمانی زیر 20 سال کشور 20 فروردین ماه در شهر زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود تصریح کرد: در بخش آقایان این رقابت‌ها محمد زینتی، علیرضا شاه‌صنم و علیرضا الله‌وردی و در بخش بانوان هانیه جمشیدی از استان مرکزی حضور دارند.

رئیس هیئت شطرنج استان مرکزی از آمادگی کامل ورزشکاران اعزامی استان به این دوره از مسابقات خبر داد و بیان داشت: امید می‌رود شطرنج‌بازان استان با درخشش در این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا دعوت شوند.

مدنی با بیان اینکه در حال حاضر یک‌هزار نفر از علاقه‌مندان به رشته شطرنج در استان ساماندهی شده‌اند گفت: این تعداد شطرنج‌باز نیز زیر نظر بیش از 160 داور، 151 مربی و 23 باشگاه فعال در رشته شطرنج مشغول فعالیت هستند.

این مسئول سال گذشته را از سال‌های موفقیت‌آمیز برای هیئت شطرنج عنوان کرد و اذعان داشت: در سال گذشته بیش از  50 نفر از شطرنج‌بازان این استان درجه بین‌المللی را کسب کردند که این مهم در تاریخ شطرنج استان بی‌سابقه بوده است.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول