اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان هفته

فرم قراردادهای بیمه طرح پزشک خانواده نهایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: فرم مربوط به قراردادهای بیمه طرح پزشک خانواده تا پایان هفته نهایی و ابلاغ می‌شود.

فرم قراردادهای بیمه طرح پزشک خانواده نهایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عباس مقدادی پیش از ظهر امروز در کنفرانس یک روزه پزشک خانواده در این استان اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح پزشک خانواده طی پنج سال پیش‌بینی شده بود که به دو سال تغییر کرد و از این مدت نیز تقریبا یک سال آن گذشته است.

وی افزود: در حال حاضر فرم‎های قراردادهای پزشکان این طرح به بیمه به شکل نیمه نهایی است و قرار است تا پایان هفته فرم قراردادها نهایی شود که در صورت بروز هرگونه تغییر در فرم، تا هفته آینده این موضوع به پزشکان اطلاع داده خواهد شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در خصوص نحوه بستن قرارداد بیمه تأمین اجتماعی با پزشکان خاطرنشان کرد: تاریخ این قرارداد یک ساله است و اگر پزشکی در طی این مدت با مشکلی برای ادامه همکاری روبه‎رو شد، باید حداقل یک ماه قبل از آن به بیمه طرف قرارداد موضوع را اطلاع بدهد.

وی مبلغ بیمه را بر اساس سرانه ماهیانه به ازای هر نفر 2 هزار تومان عنوان کرد و افزود: این مبلغ ممکن است در آینده تغییر کند.

مقدادی با اشاره به پاداش عملکرد پزشک خانواده در این طرح گفت: پاداش عملکرد پزشک خانواده حداکثر 20 درصد سرانه است و برای افراد زیر پنج سال، افراد بالای 60 سال، زنان باردار و افرادی که بیماری مزمن دارند این سرانه بر اساس مقررات ستاد اجرایی شهرستان هر سه ماه یکبار پرداخت می‎شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول