اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس و مشاور بیمه ایران:

نداشتن اطلاعات کافی دلیل عدم استقبال از بیمه بدنه است

خبرگزاری فارس: کارشناس و مشاور بیمه ایران گفت: نداشتن اطلاعات کافی و مدیریت مالی ضعیف، دلایل عدم استقبال از بیمه بدنه است.

نداشتن اطلاعات کافی دلیل عدم استقبال از بیمه بدنه است

اقدس رئیسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در زمینه متقاضیان بیمه ایران اظهار کرد: اشخاصی که اتومبیل گران‌قیمت و کامیون‌های کشنده دارند خواهان بیمه بدنه هستند و بدون بیمه بدنه حرکت نمی‌کنند.

وی در مورد امتیازات ارائه شده در خصوص بیمه بدنه گفت: تسهیلاتی مانند تقسیط (پرداخت 30 تا 40 درصدی به صورت نقدی و مابقی به صورت تقسیط)، تخفیف بدنه و تخفیف اعیاد مختلف، از تسهیلات ارائه شده در مورد بیمه بدنه است.  

کارشناس و مشاور بیمه ایران در ادامه افزود: با ارائه این تسهیلات استقبال از بیمه ایران بیشتر شده است.

وی گفت: افرادی که فرزند دانش‌آموز دارند، از تخفیف 20 درصدی برخوردار می‌شوند و اگر افراد معرفی از شرکتی در اختیار داشته باشند، می‌توانند از تخفیف گروهی استفاده کنند.

رئیسی در راستای دلایل عدم استقبال از بیمه بدنه تصریح کرد: نداشتن اطلاعات کافی و مدیریت مالی ضعیف از دلایل عدم استقبال از بیمه بدنه است.

وی ادامه داد: بیمه مرکزی وظیفه‌اش را در مورد بیمه بدنه (نحوه صدور و ارائه خدمات بیمه بدنه) به خوبی انجام داده است.

کارشناس و مشاور بیمه ایران با اشاره به ماشین‌هایی که عمر بالایی دارند، تاکید کرد: ماشین‌هایی که عمری بیش از 20 سال دارند، در مورد صدور بیمه بدنه آنها سخت‌گیری می‌شود و اگر عمر آنها بیش از 30 سال باشد برای آنها بیمه بدنه صادر نمی‌شود.

وی در مورد انواع پوشش اصلی بیمه بدنه اضافه کرد: بیمه بدنه سه پوشش اصلی، سرقت ماشین، آتش‌سوزی و انفجار و حادثه‌ای که راننده مقصر باشد، دارد.

رئیسی در مورد پوشش‌های اضافی بیمه بدنه افزود: غرامت تعمیرگاه، شکست شیشه، نوسانات قیمت، بلایای طبیعی، مواد شیمیایی، رنگ و اسید پاشی، سرقت کلی (رینگ و لاستیک) از پوشش‌های اضافی بیمه بدنه است.

وی در ارتباط با تخفیف‌های بیمه بدنه اظهار کرد: در بیمه بدنه، اتومبیل به صورت کامل بیمه می‌شود و اگر اتومبیلی در سال اول بیمه داشته باشد، برای سال دوم از 25 درصد تخفیف، سال سوم 35 درصد، سال چهارم 45 درصد و از سال چهارم به بعد از 60 درصد تخفیف برخوردار می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول