اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

استاندار خادم مردم و به دور از بازی‌های سیاسی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار باید خادم مردم و به دور از بازی‌های سیاسی باشد.

استاندار خادم مردم و به دور از بازی‌های سیاسی باشد

امیر خجسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: نیروی انتظامی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف اقدامات بسیار مثبتی را انجام داده است.

وی افزود: کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی طرح امر به معروف و نهی از منکر به منظور مبارزه با بی‌حجابی را به بیت رهبری ارجاع کرده تا با تأیید مقام معظم رهبری در صحن علنی مجلس به تصویب برسد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این در حالی است که در روز گذشته نیز بیش از 200 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رضایت خود را از اجرای این طرح و حمایت از ناجا در سراسر کشور با ارائه امضا عنوان کردند.

وی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: حمایت خود را از فعالیت‌های مطلوب اعلام و نقاط ضعف موجود را اصلاح کرده و دستگاه‌های اجرایی که دچار روزمرگی و عدم فعالیت مطلوب هستند را تعیین تکلیف می‌کنیم.

خجسته بیان کرد: نماینده مجلس شورای اسلامی نمی‌تواند سکوت کند چرا که ما تنها قانونگذار نیستیم بلکه نظارت بر اجرای قانون و عملکرد نیروهای کشوری و استانی نیز در دستور کار ما قرار دارد بنابراین از عملکردهای خوب تقدیر و با عملکردهای نامناسب برخورد می‌شود.

وی پیگیری مطالبات مردم را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد و گفت: درباره تعیین استاندار جدید برای همدان نظرات خود را ارائه کردیم و به دنبال یک نیروی جدید با قدرت بالا هستیم چرا که خواستار مطالبات مردم هستیم و برای دستیابی به این امر استانداری مقتدر، باتدبیر و برنامه‌ریز و با خروجی بالا نیازمندیم.

وی در پایان گفت: استاندار باید خادم مردم و به دور از بازی‌های سیاسی باشد و مدیران نباید خود را به حاشیه‌پردازی مشغول کنند چرا که آنچه مهم است کار و خدمت به مردم است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول