اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستعضفین:

ایستادگی در مقابل نظام عادل بزرگترین منکر است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستعضفین ایستادگی و مقابله با نظام عادل را از بزرگترین و بدترین منکرات عنوان کرد.

ایستادگی در مقابل نظام عادل بزرگترین منکر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه بیت‌المقدس در سالن شهدای گمنام سنندج اظهار کرد: شهدا با نثار همه هستی خود جامعه را دعوت به معروفات و با دادن خون مطهرشان آن را از منکرات نهی کردند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در عصر حاضر شاهد غوطه‌ور شدن دنیا به ویژه جهان غرب در ظلم و جنایت و فساد هستیم و در این رابطه نیز حتی جهان اسلام هم دستخوش منکرات فراوانی شده است.

وی چالش‌ها و مشکلات جوامع اسلامی را نیز دوری از فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: اکنون به جای حرکت در راستای پرتو ارزش‌های اسلامی و رهنمودهای پیامبراکرم(ص) مشکلات فراوانی دامنگیر جامعه اسلامی در برخی از کشورهای اسلامی شده است.

رئیس سازمان بسیج مستعضفین با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین فرایض دین مبین اسلام است، گفت: انجام و واجباتی هم‌چون نماز، روزه و زکات و تمامی فرائض و حسنات جامعه نتیجه امر به معروف و نهی از منکر و حتی وابسته به آن است.

سردار نقدی با بیان این جمله از  حضرت علی (ع) که می‌فرمایند  تمامی خوبی‌ها و جهاد در راه خدا در مقایسه با امر به معروف و نهی از منکر همانند یک قطره آب در مقابل اقیانوسی بی‌انتها است، اظهارداشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در رابطه با امر به معروف و نهی ازمنکر کتاب‌های بسیاری تالیف شده و همایش‌ها،سمینارها و ستادهای متعدد نیز تشکیل شده است.

رئیس سازمان بسیج مستعضفین بیان داشت: متاسفانه اجرای امر به معروف و نهی از منکر در کشور به خوبی جاری و ساری نشده  و علت آن تعریف نشدن اساسی این فریضه الهی در جامعه است.

سردار نقدی ادامه داد: جای بسی تاسف است که در کشور ما بیشتر منکرات را در مسائل اخلاقی و حجاب بانوان تعریف و خلاصه کرده‌اند.

وی یکی از مهم‌ترین منکرات را منکر سیاسی خواند و بیان داشت: مقابله و مخالفت با نظام عادل و با انصاف و حامی مستعضفان و نیازمندان از بدترین منکرات است.

وی خاطرنشان کرد: منکر اعتقادی که شامل وارد کردن افکار دیگری به دین مبین اسلام می‌شود که دشمنان اسلام با ایجاد بهائیت و وهابیت درصدد ترویج این منکرات برای نابودی مذاهب شیعه و سنی بوده و هستند.

رئیس سازمان بسیج مستعضفین در پایان هم ربا،رشوه و سوء‌استفاده از بیت‌المال را منکر اقتصادی خواند و بر توجه به همه منکرات در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: باید در راستا شناسایی و جلوگیری از همه منکرات و ترویج معروفات در جامعه تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول