اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خبر داد

آموزش روان‌خوانی قرآن به نیمه شنوایان برای نخستین بار

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: طرح آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن ویژه مددجویان نیمه شنوا برای اولین بار در کرمانشاه اجرا شد.

آموزش روان‌خوانی قرآن به نیمه شنوایان برای نخستین بار

عبدالرضا میرزائیان ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: آموزش روخوانی، تجوید و احکام در دو گروه خواهران و برادران ارائه می‌شود و آموزش تدریس قرآن نیز در سه گروه سنی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با تعامل انجمن ناشنوایان، توانسته‌ایم علاقه‌مندان به این عرصه را شناسایی کنیم و فرم‌هایی تنظیم شده که در ابتدای کار در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت و این عزیزان با تنظیم این فرم‌ها، کارشناسان را در ارزیابی سطح و همچنین شرایط خاص خود، یاری می‌دهند.

میرزائیان با بیان اینکه در احادیث مختلف به آموزش قرآن بسیار تاکید شده است، گفت: امیدواریم با ارائه آموزش‌های نوین به این مددجویان، بتوانیم گامی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی برداریم که فراگیران نیز بتوانند به تناسب توان خود در ارائه آموزش‌ها به سایر افراد سهیم باشند.

وی ادامه داد: بهزیستی از این طرح از لحاظ مادی و معنوی حمایت می‌کند و طرح‌های معنوی بیشتری در دستور کار قرار دارد که با نظم خاصی انجام خواهد گرفت.

میرزائیان گفت: 270 نفر سهمیه سفرهای زیارتی و تفریحی برای شرکت‌کنندگان در این دوره در نظر گرفته شده است که قطعا برگزاری این دوره و سفرهای مذکور در بالا بردن روحیه تعامل اجتماعی و توانمندی این افراد تاثیر مثبتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای شرکت‌کنندگان در این دوره گواهی شرکت در دوره صادر خواهد شد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول