اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور شرکت در مسابقات جهانی

تیم ملی سپک‌تاکرا در آمادگی کامل به سر می‌برد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی سپک‌تاکرا از آمادگی کامل تیم ملی سپک‌تاکرا به منظور شرکت در مسابقات جهانی خبر داد.

تیم ملی سپک‌تاکرا در آمادگی کامل به سر می‌برد

محمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات سپک‌تاکرای قهرمانی جهان از 12 تیرماه در شهر بانکوک برگزار می‌شود که تیم استان از آمادگی کامل برای حضور در این مسابقات برخوردار است.

وی تصریح کرد: بیست و هفتمین دوره مسابقات جهانی سپک‌تاکرا هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان برگزار می‌شود که تیم جمهوری اسلامی ایران در هر دو بخش در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

سرمربی تیم ملی سپک‌تاکرا با بیان اینکه تیم ملی سپک‌تاکرا آقایان در این مسابقات در بخش‌های تیمی، دوبل و رگو شرکت می‌کند گفت: تیم ملی بانوان نیز در رشته‌های هوپ‌تاکرا، دوبل و رگو برگزار می‌شود.

مرادی ادامه داد: تیم سپک‌تاکرای ایران یکی از تیم‌های صاحب‌نام‌ جهان است که افتخارات بسیار خوبی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

وی با اشاره به روحیه بالا و انگیزه قوی ملی‌پوشان خاطر نشان ساخت: سرمربی تیم ملی سپک‌تاکرای مردان ایران، حضور در مسابقات جهانی تایلند را برای ارتقای سطح دانش مربیان و بازیکنان، مفید دانست و گفت: خوشبختانه ملی‌پوشان از روحیه و انگیزه بالایی برخوردار هستند که با شرکت در مسابقات جهانی تجارت و دانش خوبی کسب خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی سپک‌تاکرای با اشاره به اسامی اعضای تیم ملی آقایان گفت: فرشاد کایکانی، وحید ملکی، علی عزیز‌آبادی، امید حسنی، جمیل کر، احسان امان‌بای، ناصر پنق، امیر خانی، مجید سلمانی، حمید جعفری‌پور، وحید ملکی، حمید گروه‌ای دعوت‌شدگان به تیم ملی سپک‌تاکرای کشورمان هستند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول