اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان:

سپک‌تاکرای اصفهان را راه‌اندازی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: این هیئت، راه‌اندازی دوباره کمیته سپک‌تاکرا را در دستور کاری خود قرار داده است.

سپک‌تاکرای اصفهان را راه‌اندازی می‌کنیم
احمد عطایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده از مسئولان گذشته کمیته سپک‌تاکرا دعوت به همکاری کردیم که با توجه به توقعات بالای مربیان و ورزشکاران این رشته ورزشی راه‌اندازی دوباره کمیته سپک‌تاکرا با مشکل مواجه شده است.
وی با بیان اینکه مسئولان گذشته کمیته سپک‌تاکرا از هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان توقع حقوق آنچنانی و مزایای دولتی بالا دارند، تصریح کرد: در صورتی که وضع مالی انجمن‌های ورزش استان اصفهان شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاشت هیچ‌گونه مشکلی از این نظر وجود نداشت اما در شرایط فعلی برآورده کردن انتظارات این افراد غیر ممکن است.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان بیان داشت: مربیان و ورزشکاران رشته سپک‌تاکرای استان اصفهان تنها به فکر منافع شخصی خود هستند که این موضوع با روح اصلی ورزش در تقابل است.
 وی با اشاره به اینکه هیئت‌ انجمن‌های ورزشی راه‌اندازی جدی و بی‌چون و چرای کمیته سپک‌تاکرای استان اصفهان را مد نظر خود قرار داده است، تاکید کرد: با وجود مشکلات فراوان اجازه نمی‌دهیم هیچ‌ یک از کمیته‌های زیر پوشش این هیئت غیر فعال شود.
عطایی در مورد کمیته آلیش با بیان اینکه در حال حاضر این کمیته به طور کامل فعالیت دارد، اظهار داشت: البته مسئول کمیته آلیش استان اصفهان هنوز نامشخص است.
وی گفت: استان اصفهان با توجه به افتخارات گذشته خود در رشته آلیش مانند مدال آوری ورزشکاران این رشته در رقابت‌های قزاقستان، آینده درخشانی پیش رو دارد.
 رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان اشاره‌ای به کمیته کریکت هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان کرد و افزود: این کمیته نیز در حال راه‌اندازی است و به زودی رقابت کریکت بانوان نیز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول