اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم بانوان سپک‌تاکرای استان مرکزی:

اراک قهرمان سوپر لیگ سپک‌تاکرای بانوان کشور شد

خبرگزاری فارس: مربی تیم بانوان سپک‌تاکرای استان مرکزی از کسب عنوان قهرمانی تیم شهرداری اراک در مسابقات سوپر لیگ سپک‌تاکرای بانوان کشور خبر داد.

اراک قهرمان سوپر لیگ سپک‌تاکرای بانوان کشور شد

رویا جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: دور رفت مسابقات سوپر لیگ سپک‌تاکرای بانوان کشور که با حضور 13 استان کشور به میزبانی اراک برگزار شده بود، روز گذشته به کار خود پایان داد.

وی تصریح کرد: در این رقابت‌ها تیم‌هایی از استان‌های مرکزی، تهران، لرستان، کرمان، مازندران، خراسان شمالی، البرز، گلستان، اردبیل، قم، ایلام، خوزستان و کردستان حضور داشتند که تیم شهرداری اراک به مقام قهرمانی دور رفت این رقابت‌ها در بخش هوپ‌تاکرا دست یافت.

نائب رئیس انجمن سپک‌تاکرا و مربی تیم بانوان سپک‌تاکرای استان مرکزی ادامه داد: در این دوره از مسابقات که برای نخستین بار برگزار شد تیم اراک همچنین در بخش رگو موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی شد.

جعفری افزود: در بخش رگو این رقابت‌ها که در دو گروه الف و ب برگزار شد در گروه الف تیم نوین سازه گلستان در جایگاه نخست ایستاد، شهرداری اراک دوم شد، در گروه ب نیز هیئت انجمن ورزشی لرستان و گیلان به ترتیب اول و دوم شدند.

مربی تیم بانوان سپک‌تاکرای استان مرکزی ادامه داد: در بخش هوپ‌تاکرا شهرداری اراک عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، نوین سازه گلستان دوم شد و تیم گلستان در سکوی سوم ایستاد.

به گفته وی مرحله برگشت این رقابت‌ها 27 بهمن ماه در خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول