اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخشش در لیگ دسته اول سپک‌تاکرا صورت گرفت

دعوت بانوی قمی به تیم ملی سپک‌تاکرا

خبرگزاری فارس: بانوی قمی برای حضور در مسابقات سپک‌تاکرای قهرمانی جهان به تیم ملی سپک‌تاکرا بانوان کشورمان دعوت شد.

دعوت بانوی قمی به تیم ملی سپک‌تاکرا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم درخشش تیم اعزامی بانوان قم به رقابت‌های لیگ دسته اول سپک‌تاکرای بانوان قهرمانی کشور موجب شد تا استعدادها و توانمندی بانوان قمی در این رشته بیش از پیش به نمایش درآمده و اکنون یک عضو این تیم به تیم ملی کشورمان دعوت شود.

در حالی که اردوی تیم ملی سپک‌تاکرا بانوان کشورمان از اواخر اردیبهشت ماه کلید می‌خورد، این تیم برای حضور در مسابقات سپک‌تاکرای قهرمانی جهان آماده می‌شود تا با تمام قدرت برای ارائه توانمندی‌های سپک‌تاکرا کشورمان به مصاف حریفان برود.

بر اساس اعلام فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان برای این منظور 12 بازیکن برتر سپک‌تاکرا به اردوی آماده‌سازی تیم ملی سپک‌تاکرای بانوان دعوت شده‌اند تا تمرینات خود را زیر نظر پریناز سلیمانی سرمربی این تیم انجام دهند.

این در حالی است که زمان و مکان برگزاری رقابت‌های سپک‌تاکرای قهرمانی جهان نیز مشخص شده است و طی آن مسابقات سپک‌تاکرای قهرمانی جهان تیر ماه به میزبانی تایلند در شهر بانکوک مرکز این کشور برگزار خواهد شد.

در بین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی سپک‌تاکرای بانوان کشورمان در راه اعزام به پیکارهای قهرمانی جهان، ندا مرادی یکی از اعضای تیم سپک‌تاکرا بانوان قم در لیگ دسته اول کشور نیز حضور دارد.

این بانوی ورزشکار در حالی تیم ملی اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی تایلند را در این اردو همراهی می‌کند که در تیم سپک‌تاکرای بانوان هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور حضور داشت.

رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول سپک‌تاکرای بانوان کشور نخستین تجربه حضور بانوان قمی بود که با توجه به رشد و توسعه این رشته ورزشی در قم، نفراتی از بین ورزشکاران مستعد و بومی سپک‌تاکرای بانوان استان قم در این رقابت‌ها شرکت کردند.

در ترکیب تیم سپک‌تاکرای بانوان قم در دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول سپک‌تاکرای بانوان کشور فاطمه زمانی، آزاده رسولی، معصومه هردمی، عصمت شکوری، ندا مرادی، منیژه سلیمی و حمیده خورشید حضور داشتند که از این جمع رسولی، رمضانی، سلیمی، خورشید، شکوری و مرادی در دور برگشت این رقابت‌ها به میدان رفتند.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول