اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته سپک‌تاکرا استان اصفهان:

برگزاری رقابت‌های سپک‌تاکرا در سال جاری غیر ممکن است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته سپک‌تاکرا استان اصفهان گفت: این کمیته به دلیل نبود امکاناتی مانند زمین اختصاصی رشته سپک‌تاکرا و نبود شرایط تمرین برای ورزشکاران حرفه‌ای در این رشته ورزشی نمی‌تواند رقابتی را در سال 1391 برگزار کند.

برگزاری رقابت‌های سپک‌تاکرا در سال جاری غیر ممکن است

محسن طالبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ورزشکاران حرفه‌ای سپک‌تاکرا از سال 1387 تاکنون فعالیت و تمرین را در این رشته ورزشی به طور تقریبی کنار گذاشته‌اند و بدین خاطر برگزاری رقابت‌های رشته سپک‌تاکرا با مشکلات زیادی سر و کار دارد و غیر ممکن به نظر می‌رسد.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین اهداف کمیته سپک‌تاکرا استان اصفهان در سال جاری جذب حداکثری نیروی انسانی و ترویج و شناخته شدن هر چه بهتر این رشته ورزشی در بین علاقه‌مندان است، تصریح کرد: از سال آینده برپایی رقابت‌های داخل و خارج استان اصفهان را در این رشته زیبا و مفرح مدنظر قرار می‌دهیم.

مسئول کمیته سپک‌تاکرا استان اصفهان در مورد نیاز مبرم کمیته سپک‌تاکرا به یک زمین اختصاصی، تاکید کرد: تصمیم داریم این مشکل را در نخستین فرصت با مسئولان تربیت‌بدنی شهرداری اصفهان در میان بگذاریم.

وی بیان داشت: البته طی صحبت‌های اولیه با مجموعه ورزشی مشتاق قرار است در صورت مهیا بودن شرایط این رشته ورزشی در زمین بسکتبال یا والیبال این مجموعه ورزش و آن هم در نوبت صبح برگزار شود.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول