اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته سپک‌تاکرا استان اصفهان:

دوای درد سپک‌تاکرا تنها حمایت است/سپک‌تاکرا از فوتبال جذاب‌تر و زیباتر است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته سپک‌تاکرا استان اصفهان گفت: با توجه به زیبایی رشته سپک‌تاکرا حمایت از این رشته ورزشی علاوه بر جذب جوانان علاقه‌مند اصفهانی، مدال‌های فراوانی را نیز برای استان اصفهان به ارمغان می‌آورد.

دوای درد سپک‌تاکرا تنها حمایت است/سپک‌تاکرا از فوتبال جذاب‌تر و زیباتر است

محسن طالبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رشته سپک‌تاکرا حدود شش تا هفت سال است که در ایران جای خود را باز کرده اما در استان اصفهان این رشته ورزشی که فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده است به دلیل توجه بیش از اندازه به یک سری از رشته‌های خاص مانند فوتبال در عمل متوقف شده است.

وی با بیان اینکه رشته سپک‌تاکرا بیش از هر چیز نیاز به سالن تمرین دارد، تصریح کرد: از یک سالن والیبال می‌توان دو تا سه زمین اختصاصی سپک‌تاکرا طراحی و استخراج کرد.

رئیس کمیته سپک‌تاکرا استان اصفهان با اشاره به اینکه این رشته ورزشی به نوعی ورزش والیبال با پا به حساب می‌آید، تأکید کرد: رشته زیبای سپک‌تاکرا از کشور‌های شرق آسیا از جمله تایلند وارد ایران شده است.

وی تأکید کرد: با نبود امکانات برای رشته سپک‌تاکرا این رشته ورزشی که تنها در سال 1387 مورد حمایت فولاد ماهان قرار گرفت و نتیجه آن نیز قهرمانی اصفهان در رقابت‌های لیگ بود در حال حاضر به تعطیلی کشیده شده است.

طالبی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده تلاش داریم در سال آینده تأسیس آکادمی سپک‌تاکرا را در پنج نقطه اصفهان به سرانجام برسانیم.

وی تأکید کرد: برای افزایش مهارت‌های ورزشکاران سپک‌تاکرا استان اصفهان که تعداد مردان حرفه‌ای آن حدود هفت تا هشت نفر و تعداد زنان آموزش دیده آن حدود 10 نفر است باید دست‌کم در یک هفته یک کلاس آموزش داشته باشیم.

رئیس کمیته سپک‌تاکرا استان اصفهان اظهار داشت: رشته سپک‌تاکرا از رشته‌هایی مانند فوتبال بسیار جذاب‌تر است و به طور حتم با حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان استان اصفهان می‌تواند به جایگاه واقعی خود در سطح کشور دست پیدا کند.

وی گفت: مسئولان حمایت‌های لازم را انجام دهند، جذب حمایت ‌کننده از طرف خودمان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول