اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد

1200 نو عروس کهگیلویه‌ای کمک هزینه جهیزیه دریافت کردند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد کهگیلویه گفت: در سال گذشته به یک‌هزار و 231 نفر از نو عروسان زیر پوشش حمایت کمیته امداد شهرستان کهگیلویه بالغ بر 10 میلیارد و 900 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه اهدا شد.

1200 نو عروس کهگیلویه‌ای کمک هزینه جهیزیه دریافت کردند

عنایت رحیمی‌نیا امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: به همه نوعروسان و داماد‌های تحت حمایت کمیته امداد که در سال گذشته ثبت نام کرده بودند، جهیزیه و کمک هزینه ازدواج اهدا شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه افزود: در سال گذشته به یک‌هزار و 231 نفر از نو عروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کهگیلویه بالغ بر 10 میلیارد و 900 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه اهدا شد.

وی بیان داشت: پرداخت جهیزیه به زوج‌های دم‌بخت یکی از کارهای مهم کمیته امداد است که در این زمینه خدمات خوبی به مددجویان ارائه شده ولی در این راستا به کمک و مشارکت خیرین نیاز داریم.

رحیمی‌نیا خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل امر ازدواج کمیته امداد شهرستان کهگیلویه به 163 نفر از داماد‌های تحت حمایت خود مبلغ 326 میلیون ریال هدیه اهدا کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه با اشاره به اهمیت ازدواج در آیین اسلام  تصریح کرد: ازدواج یکی از مهم‌ترین مسائل زندگی است که در پیشرفت، کمال و سعادتمندی انسان نقش اساسی دارد.

وی با بیان اینکه تسهیل در امر ازدواج جوانان امری نیکو و  پسندیده است، عنوان کرد: این نهاد با حمایت از زوج‌های جوان تلاش دارد تا به تحکیم بنیاد خانواده کمک کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کهگیلویه تاکید کرد: باید همه دستگاه‌ها در امر تسهیل ازدواج جوانان وارد صحنه شوند و زمینه ازدواج را برای جوانان مهیا کنند.

وی یادآور شد: کمیته امداد همواره با پرداخت جهیزیه به حمایت از زوج‌های جوان تحت حمایت پرداخته تا بتوانند به راحتی تشکیل خانواده دهند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه ابراز امیدواری کرد در سال جاری همانند سال گذشته با تمام تلاش مشکلات جهیزیه دختران دم‌ بخت خانواده‌های تحت حمایت برطرف شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول