اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ‌دیدار‌ با علما و روحانیون و ‌بسیجیان

حجت‌‌الاسلام پورمحمدی به خراسان‌شمالی سفر می‌کند‌

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره کل بازرسی خراسان‌شمالی گفت: حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور با هیئت همراه سفر دوروزه‌ای را به خراسان‌شمالی انجام می‌دهد.

حجت‌‌الاسلام پورمحمدی به خراسان‌شمالی سفر می‌کند‌

علی همایون‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد:طی این سفر که جمعه این هفته و شنبه صورت می‌گیرد رئیس سازمان بازرسی کل کشور دیدارهایی را با علما و روحانیون و همچنین بسیجیان این استان خواهد داشت.

 وی حضور در نشست شورای اداری خراسان‌شمالی و دیدار با مدیران استان از دیگر برنامه‌های سفر حجت الاسلام پورمحمدی به خراسان‌شمالی برشمرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل بازرسی خراسان‌شمالی گفت:همچنین رئیس سازمان بازرسی کل کشور در آیین افتتاح ساختمان جدید اداره کل بازرسی استان حضور خواهد یافت.

به گفته وی این ساختمان در سایت اداری مقابل پلیس راه استان  جنب دادگستری کل در چهار طبقه احداث شده و اکنون آماده بهره برداری است.

به گزارش فارس این چهارمین سفر پورمحمدی به خراسان‌شمالی بوده که دو سفر وی مربوط به زمان وزارت کشور وی و یک سفر نیز مربوط به تصدی ریاست سازمان بازرسی کل کشور است.

خراسان‌شمالی در 19مرداد تاسیس شده که با دارا بودن هفت شهرستان، 843 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول