اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد تاکید کرد

نصب ایستگاه‌های هشداردهنده سیل در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه وجاجرم در مجلس نصب ایستگاه‌های هشداردهنده سیل در خراسان‌شمالی را ضروری دانست.

نصب ایستگاه‌های هشداردهنده سیل در خراسان‌شمالی

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به خسارت‌های بالای سیل اخیر در خراسان‌شمالی اظهار کرد: اخیرا به همراه دیگر نماینده بجنورد مسائل سیل را از مدیریت بحران پیگیری و خواستار جبران خسارات وارده به بخش‌های مختلف کشاورزی و زیربنایی استان شدیم.

وی با تسلیت به بازماندگان سیل اخیر در استان گفت: باید حضور با اقدام دستگاه‌های متولی مدیریت بحران بیشتر شده تا از خسارات وارده کاسته شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه وسملقان، گرمه و جاجرم همچنین بر افزایش اطلاع‌رسانی‌ها و پیش‌آگاهی مردم برای پیشگیری از سیل را مهم برشمرد.

وی در ادامه از انتخاب رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی به صورت قرعه‌کشی خبر داد.

جعفری اظهار کرد: بر همین اساس با قرعه‌کشی انجام شده عبدالرضا عزیزی به عنوان رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی تعیین شد.

وی افزود:در این نشست که هر پنج تن از نمایندگان استان برای مشخص‌شدن مسئولیت‌ها در مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی شرکت داشتند، نماینده اسفراین نیز به عنوان دبیر این مجمع انتخاب شد.

به گزارش فارس در این انتخابات همچنین قاسم جعفری نماینده مردم شهرستان‌های مانه وسملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنگوی مجمع تعیین شده است.

وی تصریح کرد: بنا را بر این گذاشته تا تمام نمایندگان استان طی این چهار سال به عنوان رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی حضور داشته باشند.

جعفری همچنین در مورد عضویت نمایندگان استان در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی گفت: بر همین اساس هادی قوامی نماینده اسفراین نائب رئیس دوم کمیسیون برنامه و بودجه و موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم به عضویت این کمیسیون در آمده‌اند.

وی با اشاره به اینکه عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان به عنوان رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی انتخاب شده است، اظهار کرد: هادی شوشتری نماینده قوچان و فاروج نیز به عضویت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم شورای اسلامی در آمده است.

به گزارش فارس ،خراسان‌شمالی با دارا بودن هفت شهرستان، 843 هزار نفر جمعیت دارد.

این استان از حیث وسعت از 14 استان کشور و از حیث جمعیت از هفت استان پرجمعیت‌ است.

انتهای پیام/ س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول