اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

زمینه‌های سرمایه‌گذاری در آبادان را مهیا کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان با اشاره به خواهرخواندگی آبادان با شهر کرمای چین گفت: باید زمینه‌های سرمایه‌گذاری در آبادان را مهیا کنیم.

زمینه‌های سرمایه‌گذاری در آبادان را مهیا کنیم

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به اهمیت تجاری، اقتصادی، اجتماعی و جغرافیایی این منطقه باید زمینه‌های سرمایه‌گذاری و توسعه در آن فراهم شود زیرا آبادان مستعد ظرفیت‌ و استعدادهای فراتری است.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه خواهر خواندگی شهر آبادان با شهر کرمای چین افزود: شهر کرمای چین یک شهر نفتی و صنعتی است و از این‌رو اعلام خواهر خواندگی با آن می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار در آبادان مؤثر باشد.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: با ایجاد این تفاهم‌نامه مطمئناً روند تجاری و اقتصادی این منطقه مضاعف شده و به مراتب زندگی شهروندان نیز ارتقا می‌یابد.

وی اضافه کرد: باید زمینه‌ و زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در آبادان را فراهم کنیم و در راستای تعالی بخش‌های مختلف آن بکوشیم.

ایلخاص‌زاده همچنین عنوان کرد: این شهر با برخورداری از منابع غنی نفت و گاز می‌تواند برای پیشرفت و سرمایه‌گذاری بسیار مستعد عمل کند.

وی در پایان گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان و افزایش بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و تجاری در منطقه است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول