اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه بازیافت مازندران خبر داد

راه‌اندازی کارخانه زباله‌سوز و کمپوست در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه بازیافت استان مازندران از راه‌اندازی زباله‌سوز و کارخانه کمپوست در استان مازندران خبر داد.

راه‌اندازی کارخانه زباله‌سوز و کمپوست در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، شیدالله مهدوی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از محورهای بین شهری مازندران در جمع خبرنگاران به نیاز استان در مدیریت واحد پسماند اشاره کرد و اظهار داشت: مازندران به علت محیط زیست و منابع طبیعی زیبا مورد اقبال مسافران و گردشگران است و از سویی وجود جمعیت متمرکز در مازندران نیاز به مدیریت واحد پسماند را احساس می‌کند.

وی تصریح کرد: وجود شهر و روستاهایی بدون زباله با حفظ و حراست از منابع طبیعی در دستور کار مدیران ارشد استان است که با تشکیل سازمان پسماند محقق می‌شود.

مدیر موسسه بازیافت استان مازندران فرهنگ‌سازی در حوزه پسماند را لازم و ضروری دانست و افزود: استان‌های شمالی با توجه به در اختیار داشتن طبیعت بکر خدادادی و جذاب پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است که برای مهار افزایش تولید و ریختن زباله در سطح خیابان حمایت همه‌جانبه مسئولان فرهنگی کشور را نیازمند است.

مهدوی ادامه داد: در دولت نهم و دهم تلاش‌های خوبی برای رفع معضل زباله صورت گرفت که در آینده نزدیک نتیجه آن را خواهیم دید.

مدیر موسسه بازیافت مازندران از راه‌اندازی زباله‌سوز و کارخانه کمپوست در استان خبر داد و گفت: با توجه به کارشناسی صورت گرفته و بازدید هئیت‌های ایرانی از مدرن‌ترین تکنولوژی‌های حال حاضر دنیا برای رفع معضل زباله در آینده شاهد این خواهیم بود که زباله به فرصت تبدیل می‌شود.

وی یادآور شد: همه خانواده‌های ایرانی با تفکیک زباله از مبدا می‌توانند در زیبایی محل زندگی و محیط زیست خود نقش اساسی را ایفا کنند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول