اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شوشتر:

جمع‌آوری زباله در شوشتر برون سپاری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شوشتر گفت: جمع آوری زباله در شوشتر برون سپاری می‌شود و در این باره بررسی‌های دقیقی انجام شده است.

جمع‌آوری زباله در شوشتر برون سپاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی‌کوهی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: قرار شده است جمع آوری زباله از سطح شهرستان شوشتر به صورت حجمی به پیمانکاری سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار باید حجمی زباله‌های را جمع‌آوری کند، افزود: شهرداری شوشتر برای هر کیلوگرم زباله جمع‌آوری شده به پیمانکار 350 ریال وجه نقد پرداخت می‌کند و در این باره شهرداری با پیمانکار قدری وارد پیمان شده است.

وی با تأکید بر اینکه زباله در شوشتر تولید بسیار زیادی دارد، تأکید کرد: در شوشتر بیش از 105 تن زباله در روز تولید می‌شود و باید برای کاهش این میزان باید برنامه‌ریزی کرد.

محمودی‌کوهی با تأکید بر اینکه برون‌سپاری این بخش سبب می‌شود شهرداری ماهانه مبلغ 200 میلیون ریال در این بخش سود کند، افزود: در شرایط کنونی بیش از 32 نفر در بخش جمع‌آوری زباله مشغول به کار هستند که با آغاز به کار پیمانکار در این بخش این نیروها در اختیار شهرداری خواهند بود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شوشتر تأکید کرد: شهرداری شوشتر باید در راستای کاهش تصدی‌گری خود گام بردارد و برون‌سپاری مسئولیت‌های شهرداری از اهم این فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر باید تعامل بیشتری با شورای اسلامی شهر داشته باشد، گفت: باید پیش از اینکه پروژه‌های عمرانی شهرداری به فاز عملیاتی شدن وارد شود کمیسیون عمرانی از چگونگی اجرای آن مطلع باشد و در این باره شهردار توجه بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول