اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه:

4 نفر از المپیکی‌های مازندران سوادکوهی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه گفت: از 12 سهمیه المپیکی مازندران چهار نفر آنان ریشه سوادکوهی دارند که بیانگر وجود استعداد ورزشی در این منطقه را نشان می‌دهد.

4 نفر از المپیکی‌های مازندران سوادکوهی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، با حضور فرماندار و کمال علیپور نماینده سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی از پنج ورزشکار سوادکوه که در مسابقات بین‌المللی موفق به کسب مدال شدند، تقدیر شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه در این جلسه به معرفی ورزشکاران مدال آور در سه ماه اول سال جاری پرداخت و گفت: احمدرضا رضایی کاپیتان تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور در مسابقات کره جنوبی که موفق کسب مدال اول شدند، حسین محمودی دارنده مدال طلای کاراته سبک شیتوریو در کشور سریلانکا و رضا یونسی مدال برنز مسابقات کاراته سبک شیتوریو در کشور سریلانکا را کسب کردند.

محمدرضا دارابی به موفقیت دو کشتی‌گیر در مسابقات جوانان کشور قزاقستان اشاره کرد و افزود: محمد جواد ابراهیمی در این مسابقات به مدال طلا و حمید خلیلی به مدال نقره دست یافته است.

وی به حضور چهار سوادکوهی در مسابقات المپیک لندن اشاره کرد و گفت: مهدی تقوی، مجتبی عابدینی، بهداد سلیمی و رضا یزدانی چهار سوادکوهی حاضر در مسابقات المپیک لندن هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه یادآور شد: از 12 سهمیه المپیکی مازندران چهار نفر آنان ریشه سوادکوهی دارند که بیانگر وجود استعداد ورزشی در این منطقه را نشان می دهد.

عزیز باقری فرماندار سوادکوه نیز با اشاره به اینکه ورزش باعث پویایی و تحرک اجتماعی و فرهنگی می‌شود، گفت: تقدیر از ورزشکاران در راستای امر به معروف بزرگی چون ورزش است.

وی به استعدادهای ورزشی شهرستان سوادکوه اشاره کرد و افزود: ورزشکاران سوادکوه توان کسب موفقیت‌های بزرگ ورزشی در سطح جهان را دارند.

انتهای پیام/غ20/گ1003

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول