اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

مشهد آماده میزبانی مسابقات بین‌المللی قرآن است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: مشهد پایتخت معنوی ایران اسلامی است و ما برای میزبانی مسابقات کشوری و بین‌المللی قرآنی آماده‌ایم.

مشهد آماده میزبانی مسابقات بین‌المللی قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی صبح امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ قرآنی استان در استانداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: انتظار مقام معظم رهبری از استان خراسان‌رضوی بالاست و ما باید در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی نسبت به بقیه استان‌ها پیشروتر باشیم.

وی افزود: در مقابل تهاجم فرهنگی غرب و هیاهوهای رسانه‌ای آنها، هیچ چیزی کارآمدتر از ترویج گسترده فرهنگ قرآنی وجود ندارد.

صلاحی افزود: وجود امام هشتم در مشهد وظیفه ما را نسبت به دیگران سنگین‌تر می‌کند و در این راستا ما باید هر چه بیشتر جوانان را با فرهنگ قرآنی آشنا کنیم.

صلاحی فرمانداران شهرستان‌های خراسان‌رضوی را خطاب قرار داد و اظهار کرد: شخص اول در هر شهر که مسئول ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی است، فرماندار آن شهر و سازمان اوقاف آن شهر است.

وی افزود: به دستور مقام معظم رهبری در سال 91 باید درخشان‌تر از سال‌های گذشته عمل کنیم و فرمانداران باید بیش از پیش در مورد توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی کوشا باشند.

صلاحی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی یک کار جمعی و نظام یافته در ترویج فرهنگ قرآنی صورت می‌دهیم در حالی که قبل از انقلاب چنین چیزی وجود نداشت و این افتخاری برای همه مردم ایران اسلامی است.

استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب گسترش فرهنگ قرآنی یکی از کارهای اصلی نظام است، پس همه موظفیم در این راستا تلاش کنیم و در این ارتباط مسابقات قرآنی بستر خوبی برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی است و ما خوشحالیم که در این مسئله همیشه پیشرو بوده‌ایم.

وی افزود: تلاوت و قرائت قرآن مقدمه‌ای برای فهم و تدبر در قرآن است و در هر پست و مقامی نباید قرائت قرآن را فراموش کنیم.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول