اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

برخورد شدید با واحدهای دامی متخلف

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: با واحدهای دامی و تولیدی فرآورده‌های دامی متخلف که سلامت عمومی جامعه را به خطر بیندازند به شدت برخورد می‌شود.

برخورد شدید با واحدهای دامی متخلف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از اهرم عبدالرسول زراع ظهر امروز در نشستی با مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر بر اهمیت آگاه‌سازی جامعه در ارتقای سطح سلامت تاکید کرد و اظهار داشت: پیشگیری و کنترل بیماری‌ها نیاز به آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی عمومی دارد.

وی افزود: فرآورده‌های دامی در چرخه مصرف غذایی انسان نقش مهمی ایفا می‌کند که ضروری است روش‌های صحیح تهیه و نگهداری این فرآورده‌ها دامی به مردم آموزش داده شود.

زارع بر کشتار بهداشتی دام و طیور تاکید و عنوان کرد: تمام مکانیزم‌های بهداشتی ممکن برای نظارت و کنترل بر واحدهای دامی به منظور ارتقای کیفیت و سلامت فرآورده‌های دامی در شهرستان به کار گرفته شده است.

وی متذکر شد: با واحدهای دامی و تولیدی فرآورده‌های دامی متخلف که سلامت عمومی جامعه را به خطر بیندازند به شدت برخورد می‌شود.

فرماندار تنگستان اذعان کرد: تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی و ارائه تسهیلات لازم، تجهیز، توسعه و استانداردسازی کشتارگاه‌های شهرستان به صورت مطلوبی صورت گیرد.

وی همچنین به پروژه‌های حوزه دامپزشکی شهرستان تنگستان اشاره و اعلام کرد: در سال گذشته 800 میلیون ریال صرف شش پروژه دامپزشکی شده که در مجموع بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

زارع افزود: احداث، تکمیل، توسعه و تجهیز واحدهای فنی دامپزشکی، توسعه عملیات بررسی و مبارزه با بیماری‌های واگیر آبزیان، توسعه عملیات بررسی و مبارزه با بیماری‌های واگیر طیور و زنبور عسل، توسعه عملیات کنترل بهداشتی فرآورده‌های دامی و شیلاتی، توسعه عملیات کنترل دام و توسعه عملیات مبارزه با بیماری‌های واگیر انگلی دام پروژه‌های بخش دامپزشکی در شهرستان تنگستان بوده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول