اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان شهری

صنعت مبلمان در اصفهان رشد کیفی داشته است

خبرگزاری فارس: مدیر بخش نمایشگاه‌های داخلی و بین‌الملل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان گفت: با برگزاری هر ساله نمایشگاه‌ها مبلمان و خدمات شهری شاهد رشد کیفیت این نمایشگاه در اصفهان هستیم

صنعت مبلمان در اصفهان رشد کیفی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، مجید نایب‌زاده با اشاره به برگزاری هفتمین نمایشگاه اختصاصی - بین‌المللی مبلمان شهری و چهارمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری اظهار کرد: با وجود تعدد نمایشگاه‌هایی که هر ساله در این حوزه در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود، هر ساله شاهد رشد کیفیت این نمایشگاه در اصفهان هستیم

وی با توجه به حفظ کیفیت نمایشگاه هفتمین مبلمان شهری تصریح کرد: نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری در اصفهان به صورت دوسالانه برگزار می‌شود و آخرین دوره این نمایشگاه در سال 89 نیز با استقبال و میزان مشارکت بالایی همراه بود. 

مدیر بخش نمایشگاه‌های داخلی و بین‌الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در مورد نمایشگاه مبلمان شهری بیان کرد: با توجه به سابقه خوب برگزاری این نمایشگاه، امسال مشارکت‌ کنندگان دیگر استان‌ها استقبال بیشتری نشان داده و بیش از 70 درصد متقاضیان نیز از میان مشارکت ‌کنندگان دوره‌های قبل بوده‌اند که این امر نشان دهنده موفقیت نمایشگاه در دوره‌های پیشین است.

وی تبدیل مدیریت زیباسازی به سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان را عامل ایجاد تمرکز بیشتر مقوله زیباسازی در این نمایشگاه دانست و گفت: امسال شاهد حضور مستقل این سازمان به صورت کامل و جداگانه در نمایشگاه هستیم.

نایب‌زاده ادامه داد: در همین راستا نمایشگاهی که قرار بود اوایل تیرماه توسط شهرداری اصفهان و با مشارکت شرکت‌های مطرح و برگزیده به منظور خرید مبلمان جدید شهر اصفهان برپا شود، با این نمایشگاه تلفیق و ادغام شد و به همین دلیل تضمین و قطعیت خرید از این نمایشگاه اعلام شده است، این در حالی است که در سال‌های گذشته امکان داشت گروه‌های بازدید کننده هیچ گونه خریدی از نمایشگاه نداشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به هدایت مشارکت‌ کنندگان نمایشگاه زیباسازی شهرداری به نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری، قول خرید و همکاری بیشتر از سوی مجموعه مدیران و شهرداران استان اصفهان را نیز داریم.

مدیر بخش نمایشگاه‌های داخلی و بین‌الملل استان اصفهان تاکید کرد: کمیته تخصصی و فنی ثبت‌نام این نمایشگاه تشکیل شده و به طور مستقیم در سنجش محصولاتی که در نمایشگاه به نمایش درمی‌آیند، وارد عمل می‌شود.

وی به افزایش حضور شرکت‌های تولید کننده متناسب با شعار تولید ملی و حمایت از تولید و سرمایه اشاره داشت و گفت: نمایشگاه در این مورد تلاش می‌کند تا اهمیت ویژه‌ای برای تولید کنندگان قائل شده و شرکت‌های وارد کننده را نیز براساس استانداردهای خاصی ثبت‌نام کند. 

نایب‌زاده اضافه کرد: هفتمین نمایشگاه اختصاصی - بین‌المللی مبلمان شهری و چهارمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری که از تاریخ 18 تا 22 تیرماه سال‌ جاری، امسال تفاوت‌های ویژه‌ای با دوره‌های گذشته دارد. 

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول